Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: sunderland op juli 15, 2022, 08:53:59
Waar bemoei st die met juh.  l0l
ik ben het met poelie eend en niet met paniekerig mannetje die wat met zijn middelvingers loopt te zwaaien  :)

sunderland

Wat bist ook een eigenwijs figuur, net al mij trouwens op voetbalgebied  :devi . Ik geef aan dat Bangura daar ook kan spelen omdat we daar niet iemand hebben en dan ben ik een paniekerig iemand. Lees mij eerdere posts van dit jaar overal maar eens terug. Ben niet zo snel in paniek en wil ook graag de dingen positief zien. Zoals het nu gaat kan ook niet achterin

V-man

Morgen lekker een oefenwedstrijdje tegen de witte Leeuwen (haha). Ik neem aan dat de meesten hier vertegenwoordig op het forum gaan? Ik i.i.g. en veel zin in |:)

Lukkie



Kuzmanovic-Apeldoorn

Is er ook ergens een stream
Henk, held, bedankt

sunderland

Weet ook iemand wat entree geld is voor deze wedstrijd?

jan 1962

5 euro voor kaart houders anders 10 euro

hobbes

Citaat van: sunderland op juli 16, 2022, 14:17:31
Weet ook iemand wat entree geld is voor deze wedstrijd?

Als het goed is 5? voor seizoenkaarthouder, 10? voor niet kaarthouders en jeugd t/m 16 ook 5?


sunderland

Citaat van: jan 1962 op juli 16, 2022, 14:19:44
5 euro voor kaart houders anders 10 euro
thanx. Kon ut nergens vinden en anders was ik 50 e kwijt voor een oefenwedstrijd

AL

Kan er niet bij zijn vandaag.
Zo te zien 442 met Uldrikis en Smit als spitsen?

Collingwood

#207
Citaat van: AL op juli 16, 2022, 16:21:20
Kan er niet bij zijn vandaag.
Zo te zien 442 met Uldrikis en Smit als spitsen?

Nee, gewoon 4-3-3 met Breij en Smit op de flanken.

Vond het wel wat gemankeerd met deze buitens. Heel weinig dreiging qua diepgang en acties en daardoor was er voor de aanvallende middenvelders ook weinig ruimte. Breij deed het overigens wel naar behoren en Smit liet weer zien een neusje voor de goal te hebben, maar zijn gewoon geen buitenspelers. Niet echt des Henk de Jongs om met dit type buitens te spelen terwijl je ook Balk en Sambissa beschikbaar had. Ook de opbouw van achteruit was stroperig met twee rechtspoten centraal, ging met Tol naar rechts en Smand erbij wel een stuk beter. Hoedemakers en later Paulissen op 6 speelden goed.

De uitslag geeft wat een vertekend beeld, had qua kansen zeker 5-1 moeten zijn. Maar het spel was hier en daar nog lang niet op eredivisieniveau (vooral eerste kwartier tweede helft), en het is wel duidelijk dat er met name centraal achterin en op de buitens wat bij moet (een terugkerende Van der Water helpt hier natuurlijk al behoorlijk bij).

Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op juli 16, 2022, 19:42:55
Nee, gewoon 4-3-3 met Breij en Smit op de flanken.

Vond het wel wat gemankeerd met deze buitens. Heel weinig dreiging qua diepgang en acties en daardoor was er voor de aanvallende middenvelders ook weinig ruimte. Breij deed het overigens wel naar behoren en Smit liet weer zien een neusje voor de goal te hebben, maar zijn gewoon geen buitenspelers. Niet echt des Henk de Jongs om met dit type buitens te spelen terwijl je ook Balk en Sambissa beschikbaar had. Ook de opbouw van achteruit was stroperig met twee rechtspoten centraal, ging met Tol naar rechts en Smand erbij wel een stuk beter. Hoedemakers en later Paulissen op 6 speelden goed.

De uitslag geeft wat een vertekend beeld, had qua kansen zeker 5-1 moeten zijn. Maar het spel was hier en daar nog lang niet op eredivisieniveau (vooral eerste kwartier tweede helft), en het is wel duidelijk dat er met name centraal achterin en op de buitens wat bij moet (een terugkerende Van der Water helpt hier natuurlijk al behoorlijk bij).
De wedstrijd goed omschreven. Vond Balk wel voldoende, dit is een behendige speler die oog heeft voor de spits.

Trainert!

De wedstrijd viel me echt niet mee.
Moet nog heel wat gebeuren. Uiteraard is er nog tijd tot 31 augustus. Maar op deze manier wordt het wel heel moeilijk dit jaar