Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 14, 2022, 09:08:50
In de oefencampagne zouden de TS het best kunnen uit proberen en dan blijkt wel of Bangura ook centraal kan spelen. We hebben nu niemand op LCV en 3 linksbacks.
he h? dat denk ik dus ook. Naast tol

Eewal

Bangura is ons gevaar op de linksback. Waarom dat zonodig veranderen terwijl je helemaal niet weet welke centrale verdediger erbij gaat komen...

justremco

Je zou in de voorbereiding best Bangura daar eens kunnen proberen, maar dat neemt niet weg dat er gewoon 2 linker centrale verdedigers bij moeten 

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juli 14, 2022, 09:04:05
en Mac dan? Dat is niet vragen om problemen?  Wat voor problemen dan, die jongen kan van alles wat en heeft ook zeker de verdedigende kwaliteiten wat de anderen missen. Als er nog een linker centraal komt dan ist ook opgelost

Ik heb het niet over Macintosh. Bangura heeft het overzicht niet, is een (met alle respect) woeste Oane en is ook niet dermate technisch onderlegd dat hij de opbouw kan verzorgen. Mooi aan de zijkant blijven. Vult hij uitstekend in.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Eewal

Citaat van: poelie-lwd op juli 14, 2022, 13:09:26
Ik heb het niet over Macintosh. Bangura heeft het overzicht niet, is een (met alle respect) woeste Oane en is ook niet dermate technisch onderlegd dat hij de opbouw kan verzorgen. Mooi aan de zijkant blijven. Vult hij uitstekend in.
exact!

R058

Ik vind zijn grootste kracht ook dat hij 90 minuten lang vol kan opstomen en dat haal je helemaal weg als hij centraal achterin staat. Zijn positionele inzicht vind ik juist ook een zwakker punt van hem. Zie het liefst een andere centrale verdediger komen. Vooral een echte leider die de rest ook goed neerzet.

Eewal

Citaat van: R058 op juli 14, 2022, 13:32:17
Ik vind zijn grootste kracht ook dat hij 90 minuten lang vol kan opstomen en dat haal je helemaal weg als hij centraal achterin staat. Zijn positionele inzicht vind ik juist ook een zwakker punt van hem. Zie het liefst een andere centrale verdediger komen. Vooral een echte leider die de rest ook goed neerzet.
gelukkig komt die ook. Bangura in het centrum is bij niemand binnen de club een optie, behalve bij een paar paniekerige supporters  :devil

poelie-lwd

Citaat van: Eewal op juli 14, 2022, 13:42:24
gelukkig komt die ook. Bangura in het centrum is bij niemand binnen de club een optie, behalve bij een paar paniekerige supporters  :devil

Precies.  :0= RUSTIG BLIEVUH  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: Eewal op juli 14, 2022, 13:42:24
gelukkig komt die ook. Bangura in het centrum is bij niemand binnen de club een optie, behalve bij een paar paniekerige supporters  :devil
en die kan ook es skorst of geblesseerd zijn. Maar goed deze paniekerige supporter houd um stil met al die supporters die denken dat ze er verstand van hewwe.  :devil

sunderland

Ik zie ook liever een nieuwe linkercentraal en dat hij daar dan blijft staan. Denk dat hij dat even goed kan dan bijv een pierie. Hoedemakers is ook niet als een 6 binnengekomen maar als een linkshalf. Doordat hij iedere weds daar kwam te spelen werd ie ook steeds beter.

EdsjeSCC

Ik gun het hem en jou en ons ook van harte dat hij wel linker centrale verdediger kan spelen hoor, maar in mijn ogen heeft hij daar de kwaliteiten niet voor en precies alle kwaliteiten voor een linksback.

Dat een Hoedemakers wel een iets andere positie kon bekleden ligt aan hem. Jacobs kan nooit een LCM of CVM worden, die kwaliteiten heeft hij simpelweg niet

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juli 14, 2022, 19:51:21
en die kan ook es skorst of geblesseerd zijn. Maar goed deze paniekerige supporter houd um stil met al die supporters die denken dat ze er verstand van hewwe.  :devil

Ik dacht dat jij er ook wel wat kijk op had maar met je lobby om Bangura centraal te zetten bewijs je het tegendeel.  l0l

Overigens hebben we Sylla nog. Die wordt beter dan Bangs. Mark my words.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juli 14, 2022, 21:51:53
Ik dacht dat jij er ook wel wat kijk op had maar met je lobby om Bangura centraal te zetten bewijs je het tegendeel.  l0l

Overigens hebben we Sylla nog. Die wordt beter dan Bangs. Mark my words.
en jij denkt dat je er veel verstand van hebt 8)

Eewal

Citaat van: sunderland op juli 14, 2022, 23:49:37
en jij denkt dat je er veel verstand van hebt 8)
gelukkig de TS wel en die zet Bangura op linksback.

sunderland

Waar bemoei st die met juh.  l0l