Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: sunderland op juli 12, 2022, 22:03:42
balk was wel bedrijvig maar zijn voorzetten waren zwak. Als hij daar aan gaat werken dan kan het wel wat worden. Uldrikus stond steeds te wachten en stond zo vrij dat ie ze zo kon intikken

Ja eens, kwam uiteindelijk te weinig uit. Stevige concurrent voor hem erbij zou mooi zijn. Dan heb je met Van der Water-Uldrikis-Balk/nieuw een mooie aanval staan denk ik.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Citaat van: Collingwood op juli 12, 2022, 21:35:45

Opvallend: Sambissa en Ter Heide niet bij de selectie. Geen idee waarom verder.

Sambissa laten gaan zou een tweede Orat vergissing worden.

SCC

We zijn verdikkeme een eredivisie ploeg nou, waarvan het spelprincipe er al flink ingeslepen is na 3 seizoenen een vaste kern. Dan vind ik deze 3 oefenwedstrijden nou allesbehalve overtuigend.
Het is ook nog niet direct zorgelijk, maar met een gros aan nieuwe spelers zou je dat als argument kunnen geven. Nu zou je qua spel juist voorsprong moeten hebben.
Laatste seizoenshelft was beneden onze stand, daar waar we natuurlijk 1e seizoenshelft boven onze stand leefden.

Kortom: keihard werken de komende weken en niet in de overtuiging zijn dat het wel los loopt.

Eewal

Citaat van: SCC op juli 13, 2022, 08:48:00
We zijn verdikkeme een eredivisie ploeg nou, waarvan het spelprincipe er al flink ingeslepen is na 3 seizoenen een vaste kern. Dan vind ik deze 3 oefenwedstrijden nou allesbehalve overtuigend.
Het is ook nog niet direct zorgelijk, maar met een gros aan nieuwe spelers zou je dat als argument kunnen geven. Nu zou je qua spel juist voorsprong moeten hebben.
Laatste seizoenshelft was beneden onze stand, daar waar we natuurlijk 1e seizoenshelft boven onze stand leefden.

Kortom: keihard werken de komende weken en niet in de overtuiging zijn dat het wel los loopt.
de uitslagen in de oefencampagne zeggen me juist helemaal niks. Tegen ploegen als kootstertille valt niks te winnen behalve goodwill.

Beul B

Gisteravond vond ik de beste van het veld onze man in de verdediging. Komt uit de eigen jeugd. Hij heeft ruim een uur gespeeld, maar deed niets verkeerd. Ik begreep van henk dat dit een topper is. Gewoon zaterdag weer voor de leeuwen gooien. Ik weet zijn naam niet meer, had volgens mij rugnummer 54.  Als die jongen deze lijn door zet, staat hij zo in de basis.

SCC

Ben ik in zekere zin ook wel met je eens, maar dat is dan vooral bij clubs als Ajax die na max 60 minuten de onder 19 in laten vallen.
Wij spelen al 3-4 seizoenen met een (meer dan)vaste kern en hebben niet de luxe om na 60 minuten de onder19 in te laten vallen. Oftewel, je zou meer vastigheid verwachten.
Neem bijv de wedstrijden tegen onze oosterburen, dan vind ik het wat te makkelijk om te zeggen dat ze 3 weken verder zijn in de voorbereiding. Dat kan als je de laatste 20 minuten de overwinning uit handen geeft (conditie), maar qua spel/ vastigheid, gaat dat niet op bij een ingespeelde selectie als welke wij hebben.
We moeten wel kritisch kijken naar onze tweede seizoenshelft en zorgen dat die trend niet doorzet.

Gasgeve

Citaat van: Beul B op juli 13, 2022, 09:42:22
Gisteravond vond ik de beste van het veld onze man in de verdediging. Komt uit de eigen jeugd. Hij heeft ruim een uur gespeeld, maar deed niets verkeerd. Ik begreep van henk dat dit een topper is. Gewoon zaterdag weer voor de leeuwen gooien. Ik weet zijn naam niet meer, had volgens mij rugnummer 54.  Als die jongen deze lijn door zet, staat hij zo in de basis.
Floris Smand, goeie speler. Al sinds 2016 bij ons in de jeugdopleiding.

Bankzitter

Citaat van: Beul B op juli 13, 2022, 09:42:22
Gisteravond vond ik de beste van het veld onze man in de verdediging. Komt uit de eigen jeugd. Hij heeft ruim een uur gespeeld, maar deed niets verkeerd. Ik begreep van henk dat dit een topper is. Gewoon zaterdag weer voor de leeuwen gooien. Ik weet zijn naam niet meer, had volgens mij rugnummer 54.  Als die jongen deze lijn door zet, staat hij zo in de basis.

Floris Smand , 19 jaar, 1.85. Sinds 2016 in de jeugdopleiding. Tweebenig.
Dat is wat ik kan googlen.

Mooi dat spelers uit de jeugd een kans krijgen.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tanjajeah


Specuveter

Citaat van: Bankzitter op juli 13, 2022, 09:54:11
Floris Smand , 19 jaar, 1.85. Sinds 2016 in de jeugdopleiding. Tweebenig.
Dat is wat ik kan googlen.

Mooi dat spelers uit de jeugd een kans krijgen.
Dat word hem niet....

Andy King


Eewal

Citaat van: Specuveter op juli 13, 2022, 11:16:24
Dat word hem niet....
ja leg dit aub even uit. Heb je veel van hem gezien en hem de afgelopen jaren gevolgd?

Specuveter

Gewoon naar wat ik gisteren heb gezien.
Houterig en niet snel.

Eewal

Citaat van: Specuveter op juli 13, 2022, 11:26:45
Gewoon naar wat ik gisteren heb gezien.
Houterig en niet snel.
haha, aldus onze oppersout.