Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

AL


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: AL op juli 09, 2022, 15:22:56
Gaat lekker achterin :_schater
We hebben een nieuwe keeper nodig... O wacht
Henk, held, bedankt

hobbes

Toch heb je hier meer aan dan met 10-0 van amateurs winnen

Trainert!

Citaat van: AL op juli 09, 2022, 15:22:56
Gaat lekker achterin :_schater

We worden komend jaar in ieder geval weer kampioen met de meeste goals tegen.

justremco

Citaat van: Trainert! op juli 09, 2022, 16:46:05
We worden komend jaar in ieder geval weer kampioen met de meeste goals tegen.

:_schater

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op juli 09, 2022, 16:02:11
Toch heb je hier meer aan dan met 10-0 van amateurs winnen
nou ik hoop anders wel dat we de 0 houden tegen kootstertille :y

Treb

Citaat van: Trainert! op juli 09, 2022, 16:46:05
We worden komend jaar in ieder geval weer kampioen met de meeste goals tegen.

Vent  :_schater

sunderland

We hebben gewoon een nieuwe leider nodig achterin. Wb Schouten had ik ook al eerder geschreven dat we die zwaar gaan missen. Ter heide kan niet op de back en Mac komt zonder bal zwaar te kort. Tol is juist aan de bal weer matig.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt


Bankzitter

Van de 5 achterin komen er straks maar 2 basis (Bangura, Tol)... dan lijkt het al weer anders.

Bernardo


Montana

Is geopereerd. Geen idee waaraan en niks ernstigs iig. Hij traint wel gewoon.

Naastismis

Oefenwedstrijden moeilijk in te schatten. Je weet ook niet of hun met de sterkste speelde

Geelblauwstiens

Lui spelen zelfde divisie als arminia Bielefeld.
Hoor die van Nistelrooij eens huilen