Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Fortuna

Gestart door Specuveter, februari 09, 2022, 21:02:03

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Citaat van: wiekie1969 op februari 27, 2022, 08:27:24
Jacobs kan dit niveau niet aan. Vooral in de duels zeer matig. Snel verkopen, lopen veel betere spelers elders rond op zijn positie.
Wie wil je verkopen?

Ontopic: 3 heerlijke punten, we zijn veilig! Volgend jaar weer eredivisie!!

De Gast

Wat een pot weer gisteren..  zat ook echt alles in. Op karakter en wat geluk de boel omgedraaid want dit Fortuna gaat nog veel punten halen. Die hebben inmiddels echt een aardig ploegje staan wat je ook van hun tactiek vind.

Bepaalde jongens houden ons op de been maar als die deze zomer vertrekken en je gaat door met het halen van onnodige krachten als Joosten (prima assist, maar straalt niks uit en heeft het niveau gewoon niet) terwijl je clubjongens als Breij en Sambissa die tenminste nog eens een actie hebben op de bank laat verrekken gaat voor mij de lol er wel wat af. Het wordt dan ook gewoon keihard afdalen.

Bankzitter

We moesten winnen en we hebben gewonnen, dat is het belangrijkste. Dit team staat er altijd als het echt moet.
De dreiging over beide vleugels kwam er eindelijk eens uit en dan krijgen we ook weer kansen uit open spel.

Met nog maar 10 wedstrijden te gaan is de 8ste plek nu wel een re?el doel.
We spelen nog tegen de 3 team onders ons... winnen we er daar 2 van, dan zijn we heel dichtbij de play offs.
En het gaat moeizaam maar we doen ook niets onder voor alle ploegen onder ons.

diekhuzen

#168
Ik vond Cambuur erg onrustig, maar dat is ook wel logisch na een iets mindere periode. Puur kwestie van zelfvertrouwen, want met deze selectie kunnen we ook een goede reeks neerzetten. Verdedigend nog steeds kwetsbaar, maar wel gevochten voor 3 punten. Het kan altijd beter, maar voor Cambuur begrippen hebben we een uitstekende groep. Kijk naar de ranglijst en geniet.
Ik vond Joosten gisteren sterk en ik denk dat hij wel van meerwaarde kan zijn voor ons. Soms wat ongelukkig, maar in potentie een erg goede voetballer.
Sambissa en Paulissen zitten tegen de basis aan en nu hopen dat we weer een leuke reeks kunnen neerzetten. Uiteindelijk wordt dat negatieve voetbal van Fortuna (terecht) afgestraft. Ik vond het VAR moment niet zozeer zwaar onterecht. Vandaag zat alles wat mee en dat is vaak genoeg andersom.

Petje af voor Maulun en Hoedemakers. Vergeet niet Doke...


sunderland

Citaat van: De Gast op februari 27, 2022, 09:19:19
Wat een pot weer gisteren..  zat ook echt alles in. Op karakter en wat geluk de boel omgedraaid want dit Fortuna gaat nog veel punten halen. Die hebben inmiddels echt een aardig ploegje staan wat je ook van hun tactiek vind.

Bepaalde jongens houden ons op de been maar als die deze zomer vertrekken en je gaat door met het halen van onnodige krachten als Joosten (prima assist, maar straalt niks uit en heeft het niveau gewoon niet) terwijl je clubjongens als Breij en Sambissa die tenminste nog eens een actie hebben op de bank laat verrekken gaat voor mij de lol er wel wat af. Het wordt dan ook gewoon keihard afdalen.
hest aan de azijn zeten. Clubjongens als Sambrissa? Laat mij niet lachen

De Gast

Ouwe seniel, beginst weer over Sambrissa.

Clubmens of niet, wat jij wil, hij is gewoon een goede speler.

sunderland

Citaat van: De Gast op februari 27, 2022, 09:56:55
Ouwe seniel, beginst weer over Sambrissa.

Clubmens of niet, wat jij wil, hij is gewoon een goede speler.
volgens mij begin jij hier over sambrissa dat ie een club man is. Daarom wou die ook niet bijtekenen zeker. Daar is waar het hier over gaat. En je begint jou stuk normaal en gaat dan helemaal naar een doemscenario van het allerslechtste. Sambrissa is een prima speler voor de eerste 13/14 spelers

Noordcambuur

Allereerst ben ik heel blij met de overwinning op Fortuna.
Cambuur staat 8e op de ranglijst met 33 punten niet normaal daar moeten we trots op zijn.
Nog 10 wedstrijden te gaan voor de competitie is be?indigd is Cambuur zo goed als veilig dat is niet normaal met een van de laagste begroting van de ED.

Ik ben trots op mijn club Cambuur Leeuwarden  |:)

sunderland


sunderland

Over de wedstrijd, wat is die Seuntjes toch een goede speler, hij was verreweg de beste voetballer op het veld. Appart dat ie bij Fortuna speelt, die Turkse eigenaar zal hem wel priv? betalen want anders zou hij nooit voor Fortuna kunnen voetballen.

J.v.G.

Citaat van: sunderland op februari 27, 2022, 10:06:16
Over de wedstrijd, wat is die Seuntjes toch een goede speler, hij was verreweg de beste voetballer op het veld. Apart dat ie bij Fortuna speelt, die Turkse eigenaar zal hem wel priv? betalen want anders zou hij nooit voor Fortuna kunnen voetballen.
Staat voor 500K op de loonlijst.

J.v.G.

Citaat van: sunderland op februari 27, 2022, 09:45:30
hest aan de azijn zeten. Clubjongens als Sambrissa? Laat mij niet lachen
Sambrissa = Sambissa ?

vialli

Zo?n overwinning op een laffe counterploeg geeft zelfvertrouwen.
We staan er heel goed voor  :thumbsup

sunderland


sunderland

Citaat van: vialli op februari 27, 2022, 10:11:45
Zo?n overwinning op een laffe counterploeg geeft zelfvertrouwen.
We staan er heel goed voor  :thumbsup
en zij spelen nu een stuk beter dan voor de winterstop. Ploegen als RKC en Sparta en Fortuna spelen duidelijk beter voetbal