Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leon Broekhof

Gestart door WouterZz, april 26, 2013, 11:50:07

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Bedankt voor alles Leon en succes bij je nieuwe club! :thumbsup

Dokkumer

FC Emmen...
Ik neem dus aan dat Broekhof geen afkoopsom heeft meegekregen en er dus nog ruimte is.

Bron: Indirect Siepie Lijzenga ;)

Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 18:44:53
FC Emmen...
Ik neem dus aan dat Broekhof geen afkoopsom heeft meegekregen en er dus nog ruimte is.

Bron: Indirect Siepie Lijzenga ;)

Waarom dan Geen afkoopsom? Dat is wel erg gebruikelijk (bron: THE secret footballer)

Dokkumer

Citaat van: Lore op september 01, 2013, 09:16:19
Waarom dan Geen afkoopsom? Dat is wel erg gebruikelijk (bron: THE secret footballer)
Ik heb het idee dat hij gewoon transfervrij mocht vertrekken omdat hij volgens Siepie naar Emmen gaat ;)

Lore

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2013, 09:27:04
Ik heb het idee dat hij gewoon transfervrij mocht vertrekken omdat hij volgens Siepie naar Emmen gaat ;)

Ik geloof niet dat hij daar hetzelfde gaat verdienen en dan moet iemand water bij de wijn doen. Helaas zal Cambuur dan wat geld meegeven...

Dezelfde discussie als met park bij qpr, alleen dan twee nullen van de getallen af!

Dokkumer

Ach liever wat geld meegeven dan 2 jaar loon doorbetalen voor 300 minuten per seizoen ;)
Is overigens geen verwijt aan Broekhof hoor, gun hem het allerbeste en vind het jammer dat hij hier niet geslaagd is.

Lore

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2013, 10:51:40
Ach liever wat geld meegeven dan 2 jaar loon doorbetalen voor 300 minuten per seizoen ;)
Is overigens geen verwijt aan Broekhof hoor, gun hem het allerbeste en vind het jammer dat hij hier niet geslaagd is.

Helemaal mee eens, dit is het beste voor alle partijen. Hopen dat hij weer succes terug vind in het voetbal!