Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Awaydays:Sparta - Cambuur(26-09'21/12.15 uur)

Gestart door Grijskijkert, september 24, 2021, 07:58:54

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Weer 3 punten? Dat zou heel lekker zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Een puntje meenemen zou ook mooi zijn. Maar bovenal hoop ik op een leuke wedstrijd.

Lore

Citaat van: papier op september 24, 2021, 08:03:14
Een puntje meenemen zou ook mooi zijn. Maar bovenal hoop ik op een leuke wedstrijd.

Ik ook, maar leuk zonder minimaal een puntje gaat voor mij helaas niet samen

papier

Citaat van: Lore op september 24, 2021, 08:15:03
Ik ook, maar leuk zonder minimaal een puntje gaat voor mij helaas niet samen

Dan moeten we helaas maar minimaal een punt meenemen.

Grijskijkert

Citaat van: papier op september 24, 2021, 08:03:14
Een puntje meenemen zou ook mooi zijn. Maar bovenal hoop ik op een leuke wedstrijd.
Zo goed is Sparta niet, Sparta is Sparta niet meer, valt voetballend zwaar tegen!
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op september 24, 2021, 08:22:23
Zo goed is Sparta niet, Sparta is Sparta niet meer, valt voetballend zwaar tegen!
kunnen wel de beuk erin gooien en hebben individueel wel een paar hele goeie. Ik reken nergens op eerlijk gezegd

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op september 24, 2021, 08:27:35
kunnen wel de beuk erin gooien en hebben individueel wel een paar hele goeie. Ik reken nergens op eerlijk gezegd
Dan valt het je nooit tegen :D maar heb ze de laatste 4 wedstrijden bekeken en het was niet om aan te gluren vooral nadat Fraser wisselde werd het slecht..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Bij Sparta is een resultaat zeker wel mogelijk, maar voor of dat lukt kijk ik meer naar onze eigen ploeg dan naar Sparta. We zullen dan namelijk een stuk scherper moeten duelleren dan we de laatste wedstrijden hebben gedaan, met name op het middenveld. Anders krijgen we het in elke wedstrijd lastig.
Kalmte alleen kan u redden.

Inferno-058

#8
Mannetje of 300 348 die er heen gaan volgens mij

Noordcambuur

Ik hoop dat het medicijn gisteren geholpen heeft voor het herstel van de geblesseerde spelers.
Op naar de 3 punten....

Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
Voor Erik Schouten komt de wedstrijd van aanstaande zondag tegen #Sparta te vroeg. De aanvoerder heeft nog te veel last.

Bij #Cambuur heeft men wel goede hoop dat Marco Tol terugkeert voor het treffen op Het Kasteel. #spacam
Kalmte alleen kan u redden.

Chielvak19

Voor mij mag Jhondly blijven staan. Toonde een goede en zekere indruk!
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Vlampiep

Citaat van: Chielvak19 op september 24, 2021, 12:51:49
Voor mij mag Jhondly blijven staan. Toonde een goede en zekere indruk!
Het is geweldig hoe deze jongen zich ontwikkelt. Maar hij is nog erg jong en moet je na zo'n goed gespeelde wedstrijd niet weer een wedstrijd in de basis laten beginnen. Dit is uiteraard afhankelijk of Tol kan spelen. Beter is dit goede gevoel vasthouden en eventueel de laatste 30 minuten invallen tegen Sparta. Zou zo maar de opvolger van Mac kunnen zijn.

Eewal

Citaat van: Chielvak19 op september 24, 2021, 12:51:49
Voor mij mag Jhondly blijven staan. Toonde een goede en zekere indruk!
hij deed het prima. Laten we wel reĆ«el wezen dat het verdedigend vaak niet klopte. Waar dat aan ligt mag henk aan  werken. Ik wil tol wel terug, ook vanwege koopkracht.

michello

Jhondly deed het naar zijn mogelijkheden. Ik vond hem opbouwend nog niet het niveau dat we graag zouden willen. Is overigens niet erg, maar gezien ons spelletje waarin de opbouw wel heel belangrijk is, hoop ik dat Tol zondag toch kan spelen. Ik verwacht tegen AZ Schouten wel weer terug.