Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Maxim Gullit

Gestart door justremco, augustus 27, 2021, 18:12:20

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Maxim pa is trots op je net ff op rondo (zicco)gezien.
En zeker de sfeer in het stadion vond Ruud geweldig.
Ruud ik heb nog wel een plaatsje vrij op Noord |:)

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op september 12, 2021, 20:42:44
Maxim pa is trots op je net ff op rondo (zicco)gezien.
En zeker de sfeer in het stadion vond Ruud geweldig.
Ruud ik heb nog wel een plaatsje vrij op Noord |:)
linkje?

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op september 12, 2021, 21:00:37
linkje?

Komt over 1 a 2 dagen wel op Youtube. Gaat om een fragment van 2 minuten.
In Henk en Sandor we trust


Trainert!

Ik kan zo kwaad worden om jou. Blijkbaar weet jij niet wat een derby betekent. Wanneer je aan de kant begint, en er in komt laat dan zien dat je trainer het verkeerd heeft. Afgelopen donderdag ook al een zaadpot van jou.

PePe

Had er niet in gemoeten.

Grijskijkert

Citaat van: PePe op december 19, 2021, 14:42:23
Had er niet in gemoeten.
Dus dan maar met 9 man spelen, als ik het goed begrijp..
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op december 19, 2021, 14:43:45
Dus dan maar met 9 man spelen, als ik het goed begrijp..

Tol voor Schouten; Breij/Kiss voor Kallon?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Totaal maar dan ook totaal onnodig en onlogisch hem in te brengen.

EdsjeSCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2021, 14:45:50
Tol voor Schouten; Breij/Kiss voor Kallon?

Altijd Breij. Gif en power voor de laatste 10 minuten!

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2021, 14:45:50
Tol voor Schouten; Breij/Kiss voor Kallon?
jaaaa is dat nou zo moeilijk.   NEE  dus trainer  :_schater

PePe


Trainert!

Citaat van: PePe op december 19, 2021, 17:46:46
Nog 1 jaar.

De heren van bovenaf mogen ook wel zet bij hun te rade gaan. Gullit, kiss, krastev, boere het komt er allemaal niet uit.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op december 19, 2021, 17:50:40
De heren van bovenaf mogen ook wel zet bij hun te rade gaan. Gullit, kiss, krastev, boere het komt er allemaal niet uit.
dus afscheid nemen.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op december 19, 2021, 19:49:48
dus afscheid nemen.

Ja, herstellen want er vertrekken van de zomer de nodige spelers. Nu gebruik maken van de voorsprong in punten om het elftal van volgend seizoen al vorm te geven. Die kunnen ingespeeld raken en mochten ze tegen vallen dan kunnen wij de zomer herstellen