Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Maxim Gullit

Gestart door justremco, augustus 27, 2021, 18:12:20

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Komt papa Gullit nou ook elke twee weken in het stadion?

Grijskijkert

Citaat van: Treb op augustus 28, 2021, 09:46:01
Komt papa Gullit nou ook elke twee weken in het stadion?
Dat verwacht ik wel, hij was bij (Jong) AZ ook elke wedstrijd van de partij waar zijn zoon speelde.
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Citaat van: Grijskijkert op augustus 28, 2021, 09:49:55
Dat verwacht ik wel, hij was bij (Jong) AZ ook elke wedstrijd van de partij waar zijn zoon speelde.

Kan hij niet bij de gesprekken zitten met nieuwe spelers?  8P

Succes gegarandeerd

Montana

Mama mag naar 't Hertje komen  :zweep

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Montana op augustus 28, 2021, 09:52:37
Mama mag naar 't Hertje komen  :zweep
Pas je op je vrouw leest mee  :zweep  :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Treb op augustus 28, 2021, 09:52:01
Kan hij niet bij de gesprekken zitten met nieuwe spelers?  8P

Succes gegarandeerd
Contacten heeft de beste man wel...
IN HENK WE TRUST!!!

Montana

Citaat van: Grijskijkert op augustus 28, 2021, 09:58:21
Pas je op je vrouw leest mee  :zweep  :koffie

Zij weet gek genoeg niet van het bestaan van COL  :devil

D.H.Skolten

Heel goed nieuws,  maar om in de eredivisie te blijven hebben we een rechtervleugel verdediger nodig en een aanvaller. Of is de komst van Gullit betaald uit een soort inversterings fonds apart van ons normale spelers budget?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

D.H.Skolten

Citaat van: Treb op augustus 28, 2021, 09:46:01
Komt papa Gullit nou ook elke twee weken in het stadion?
Wat sponsoren een bonus geven om Ruud Gullit te mogen ontmoeten en mee op de foto te mogen. En wie wil nou niet een officieel Cambuur shirt met de naam Gullit erop.

fred

Welkom en maak er wat van  |:)

Collingwood

#27
Gullit is eigenlijk geen linksback maar een centrale verdediger zegt zijn vader net bij Rondo. Duidelijk back up/potentiƫle opvolger voor Schouten dus. Wie weet met Tol het centrum voor de toekomst.

Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Haha mooi foto ik hoop dat hij het gaat waarmaken bij Cambuur.
Succes Maxim  :thumbsup

Eewal

Leuk om pa Gullit trots over de stap van  zijn zoon te horen praten!