Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Di. 29-01-2013] Forumavond

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:11:54

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Bovenstaande laat niets aan de verbeelding over. Goed dat dit voor iedereen te lezen valt. Dank daarvoor.

Zoals te doen gebruikelijk in dit soort zaken verschuilt de bvo zich achter de locale driehoek (lees: politie lwd).


Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

zeewolde

hebben ze al verteld wie de nieuwe trainer is? ze zijn toch al meer dan een uur bezig in het hertje ? :D

punkman

Citaat van: zeewolde op januari 29, 2013, 20:59:09
hebben ze al verteld wie de nieuwe trainer is? ze zijn toch al meer dan een uur bezig in het hertje ? :D

Ja.
Wordt Jan Boskamp en als assistent Rene van der Gijp.
Algemeen directeur wordt Johan Derksen en voor de PR is Wilfred Genee aangenomen. :devil

Betwijfel of daar vandaag enige duidelijkheid over komt.
Maar hoop dat Cambuur een deze dagen toch bekend gaat maken dat ze een nieuwe trainer hebben en wie dat gaat worden.

denistel

nieuwe trainer duurt nog wel 2 weken hoor.

nieuw stadion gaat langzaam maar wel steeds meer positieve geluiden.

veel discussie geweest over uitkaart gedoe maar duidelijke antwoorden
ontbreken of we kunnen er niet verder mee.
opvolger voor keimpe zijn 3 kandidaten voor waar mee gesproken
gaat worden.
ook punt ter sprake gekomen dat we een volksclub zijn en dat supporters
soms het gevoel hebben dat er steeds meer afstand is tussen spelers/leiding
en supporters en dat dat niet kan.(bijv colum hertje-spelers opkomst hertje
en zaken rondom trainingen-up date website)

over nieuwe spelers over over bijtekenen huidige spelers is nog niks bekend.
dit wordt in april afgehandeld.sommige is al wel mee gepraat maar bijv
el makrini wacht de komende tijd nog af.

geert van tuinen leide de avond perfect en de gasten waren vd belt de graaf
vellinga en smid.

Chipke

Citaat van: denistel op januari 29, 2013, 23:01:02
nieuwe trainer duurt nog wel 2 weken hoor.

nieuw stadion gaat langzaam maar wel steeds meer positieve geluiden.

veel discussie geweest over uitkaart gedoe maar duidelijke antwoorden
ontbreken of we kunnen er niet verder mee.
opvolger voor keimpe zijn 3 kandidaten voor waar mee gesproken
gaat worden.
ook punt ter sprake gekomen dat we een volksclub zijn en dat supporters
soms het gevoel hebben dat er steeds meer afstand is tussen spelers/leiding
en supporters en dat dat niet kan.(bijv colum hertje-spelers opkomst hertje
en zaken rondom trainingen-up date website)

over nieuwe spelers over over bijtekenen huidige spelers is nog niks bekend.
dit wordt in april afgehandeld.sommige is al wel mee gepraat maar bijv
el makrini wacht de komende tijd nog af.

geert van tuinen leide de avond perfect en de gasten waren vd belt de graaf
vellinga en smid.

Prima verslag bedankt!

richard

En ze zeggen allemaal ja klopt jullie hebben gelijk maar concrete verbeteringen tov bepaalde zaken........daar branden ze hun vingers niet aan en daarom blijf ik erbij afstand tussen club(directie/spelers ect ect) wordt groter en groter!!

dit is mien club

Van 2007 tot 2010 voelde je Cambuur, Leefde Cambuur, enz enz de laatste twee jaar is dat weer enorm aan het terug zakken. Terwijl de prestaties vrijwel gelijk zijn.

Ze moeten veel meer aan klanten binding doen, Cambuur moet weer gaan leven in de regio!

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

denistel

zit wel wat in dimc al 1 ze mutte wel werken met minimale middelen
dat moet je niet vergeten we mutte elk dubbeltje 3x omdraaien anders
komen we weer in de gevaarlijke zone en dat is het laatste wat we allemaal
willen toch.

zeker tussen 2007 en 2010 was er veel exposure enz maar we draaiden
wel elk seizoen dik verlies he.

op elk vlak zijn verbeteringen nodig maar dat zal met stapjes gaan denk ik
en ze zijn nu in 1e instantie bezig een trainer te krijgen die ook op technisch
gebied meer kan doen zodat vd belt weer meer tijd krijgt voor andere dingen.
en zo is het met meer personeel bij cambuur ze moeten meerdere taken
oplossen dan waar ze eigenlijk voor zitten.ook daar zullen we stapjes in moeten
maken zodat je bij dingen als de website,kaartverkoop merchandise kunt
verbeteren.

Dokkumer

Een heel eenvoudig iets is het "verkopen van de club". Met een leuke babbel een nieuwe speler aankondigen als de verbeterde versie van Messi ofzo. Dat lokt volk en daar was Pama een meester in. Nu is het "een nieuwe speler" en klaar, terwijl je met een mooi verhaal veel meer kunt enthousiasmeren.

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op januari 30, 2013, 11:50:43
Een heel eenvoudig iets is het "verkopen van de club". Met een leuke babbel een nieuwe speler aankondigen als de verbeterde versie van Messi ofzo. Dat lokt volk en daar was Pama een meester in. Nu is het "een nieuwe speler" en klaar, terwijl je met een mooi verhaal veel meer kunt enthousiasmeren.

Juist, daar sla je de spijkert op zijn kop. Dat is er niet meer, de achterban positief prikkelen. Helaas  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Citaat van: richard op januari 29, 2013, 23:26:03
En ze zeggen allemaal ja klopt jullie hebben gelijk maar concrete verbeteringen tov bepaalde zaken........daar branden ze hun vingers niet aan en daarom blijf ik erbij afstand tussen club(directie/spelers ect ect) wordt groter en groter!!
Daarom ga ik al een tijdje niet meer naar dit soort avondjes. T'is altijd hetzelfde gezwets in de ruimte vanuit de bvo. Praatjesmakers.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 11:15:06
Ze moeten veel meer aan klanten binding doen, Cambuur moet weer gaan leven in de regio!
In de VS loopt nog wel iemand rond die wel raad weet met PR/Marketing. Die Ollenaren bij de bvo hebben wat dat betreft nog een hoop bij te leren.
:zweep
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: denistel op januari 30, 2013, 11:47:33
zeker tussen 2007 en 2010 was er veel exposure enz maar we draaiden
wel elk seizoen dik verlies he.
Vaak ben ik het met je eens. Maar dit is volslagen onzin, D.

Het verkopen van de club in de media kost geen deuk. Levert alleen maar op. Je als bvo verschuilen achter de kasbalans slaat vwb dit onderwerp helemaal nergens op....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

zeewolde

Citaat van: denistel op januari 29, 2013, 23:01:02
nieuwe trainer duurt nog wel 2 weken hoor.

nieuw stadion gaat langzaam maar wel steeds meer positieve geluiden.

veel discussie geweest over uitkaart gedoe maar duidelijke antwoorden
ontbreken of we kunnen er niet verder mee.
opvolger voor keimpe zijn 3 kandidaten voor waar mee gesproken
gaat worden.
ook punt ter sprake gekomen dat we een volksclub zijn en dat supporters
soms het gevoel hebben dat er steeds meer afstand is tussen spelers/leiding
en supporters en dat dat niet kan.(bijv colum hertje-spelers opkomst hertje
en zaken rondom trainingen-up date website)

over nieuwe spelers over over bijtekenen huidige spelers is nog niks bekend.
dit wordt in april afgehandeld.sommige is al wel mee gepraat maar bijv
el makrini wacht de komende tijd nog af.

geert van tuinen leide de avond perfect en de gasten waren vd belt de graaf
vellinga en smid.

Kort samengevat dus:

Geen nieuws over trainer
Geen nieuws over selectie
geen nieuws over stadion
geen nieuws over uitkaart.

Dan hebben we goeie politici aan tafel gehad die overal lekker omheen konden draaien.