Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2021-2022

Gestart door Grijskijkert, januari 26, 2021, 09:12:54

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Ofwel doorgaan met Mac ,Tol, Schouten en Gullit.
Ondertussen klagen dat ons centrum te zwak is....

Galdiano

Citaat van: De Gast op april 07, 2022, 15:11:55
Stank voor dank. Vind dat Mac dit wel verdient.

Mac, Schouten, Tol en Gullit vind jij acceptabel?
Mac en Schouten zullen echt niet de goedkoopsten zijn.
Ik zou Tol de laatste wedstrijden laten spelen. En daarnaast gaan doorselecteren.

Dit centrum kan (helaas) echt niet meer in de ere.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Is het niet als basisspeler dan weet je in elk geval wat je er aan hebt als stand-in. Alleen daarom al.

justremco

Citaat van: De Gast op april 07, 2022, 18:34:00
Is het niet als basisspeler dan weet je in elk geval wat je er aan hebt als stand-in. Alleen daarom al.

Als stand in zijn ze waarschijnlijk gewoon te duur. Daarnaast kan je stand ins in augustus ook nog wel aantrekken

veteraan

Er moeten zo?n man of zes bij komen, mogelijk nog een keeper

Twee eredivisiewaardige verdedigers, een controleur een aanvallende middenvelder en twee scherpe buitens. Plus wat jonge talentjes uit de ?jong? teams.

Montana

Citaat van: veteraan op april 07, 2022, 20:35:13
Er moeten zo?n man of zes bij komen, mogelijk nog een keeper

Twee eredivisiewaardige verdedigers, een controleur een aanvallende middenvelder en twee scherpe buitens. Plus wat jonge talentjes uit de ?jong? teams.

+ een extra keeper en extra 6.

vialli

Ja meesen as we kwaliteit hewe wille salle we as supporter de spaarpot even op u kop houwe mutte :scc

J.v.G.

Citaat van: Montana op april 07, 2022, 22:04:34
+ een extra keeper en extra 6.
Een keeper, een rechts en links back een centrale verdediger, 2 controlerende middenvelders, een aanvallend ingestelde middenvelder, 2 linksbuitens en 2 rechtsbuitens. En mochten Boere en Hendriks vertrekken nog een spits.. Een aardig aantal en dan is dit voor sommige supporters nog niet genoeg 8P

Montana

Gheghe. Mocht Stevens weggaan dan komen er echt twee terug heb ik zo het vermoeden ;)
En de noodzaak van twee nieuwe verdedigende middenvelders spreekt voor zich (er vanuitgaande dat Hoedemakers vertrekt).

J.v.G.

Citaat van: Montana op april 08, 2022, 08:43:30
Gheghe. Mocht Stevens weggaan dan komen er echt twee terug heb ik zo het vermoeden ;)
En de noodzaak van twee nieuwe verdedigende middenvelders spreekt voor zich (er van uitgaande dat Hoedemakers vertrekt).
Dat Stevens, Hoedemakers en Bangura vertrekken lijkt mij wel duidelijk ;)

Andy King

In de verdediging moet sowieso wat gebeuren. Twee nieuwe backs (Sambo? en...) en centraal moet er ook wat bij. Maar goed, eerst maar eens cashen.

J.v.G.

Citaat van: Andy King op april 08, 2022, 10:57:28
In de verdediging moet sowieso wat gebeuren. Twee nieuwe backs (Sambo? en...) en centraal moet er ook wat bij. Maar goed, eerst maar eens cashen.
Markelo en Absalem voor op de backs, Lars Kramer centraal achterin of een international uit het (voormalig) Oostblok, broertje van Uldrikis op proef nemen ofzo..

Eewal

Hoe fantastisch dit team ook heeft gespeeld de afgelopen jaren, ik heb eigenlijk zelf ook wel zin in een nieuwe frisse selectie. Een nieuwe keeper zou ook niet erg zijn en een compleet nieuwe voorhoede (met Uldrukis) ook niet.

Huizen

Citaat van: Eewal op april 08, 2022, 11:31:46
Hoe fantastisch dit team ook heeft gespeeld de afgelopen jaren, ik heb eigenlijk zelf ook wel zin in een nieuwe frisse selectie. Een nieuwe keeper zou ook niet erg zijn en een compleet nieuwe voorhoede (met Uldrukis) ook niet.

Mee eens. En kijk terug naar alle andere teams. Ajax wat destijds de finale haalde in Stockholm. Nu compleet ander team ook, that's football!!

Hopelijk blijft onze vriend Uldrikis nog wel een tijdje. Wat een baas  |:) |:)

veteraan

En vergeet ook niet dat we begonnen dit jaar zonder Antonia, Korte,Ladan,Oratmangoen,Kramer en Akoy. Als we boven de streep eindigen is dat op basis van alles (technisch en financieel) zeer knap !

Nieuw team opbouwen inderdaad