Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

RKC - SC Cambuur (28/10/2020)

Gestart door Chielvak19, oktober 24, 2020, 20:39:25

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: hobbes op oktober 27, 2020, 20:02:04
De Graafschap neemt de beker wel serieus zo te zien.
die voetbalden zeer matig tot nu. Dan kun je gewoon proberen daarin een stap te maken zonder enige druk

Bankzitter

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2020, 20:09:28
dan zijn we 3 weds verder.

Voorlopig is het iedere week afwachten wie er kunnen spelen en of we überhaupt kunnen spelen.
Dus iedereen fit houden kan het verschil maken voor de volgende week en helaas kunnen we nu te ver voorruit kijken naar een bekerronde die nog heel erg ver erg ligt op dit moment.

dit is mien club

Verwachte opstelling RKC: Lamprou, Bakari, Meulensteen, Touba, Wouters, Olsak, Anita, Tahiri, Sow, Damascan, Ngonge
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Er schijnt een link via you tube te zijn vanavond.
Op you tube RKC Cambuur intoetsen en dan kun je hem streamen naar de tv.

Noordcambuur

Citaat van: dit is mien club op oktober 28, 2020, 10:03:35
Verwachte opstelling RKC: Lamprou, Bakari, Meulensteen, Touba, Wouters, Olsak, Anita, Tahiri, Sow, Damascan, Ngonge
dus gewoon hun basiself...

666

Citaat van: speculeter op oktober 28, 2020, 12:02:22
Er schijnt een link via you tube te zijn vanavond.
Op you tube RKC Cambuur intoetsen en dan kun je hem streamen naar de tv.

Als iemand hem heeft gevonden graag even een linkje in dit topic  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Treb

Totaal geen wedstrijdspanning o.i.d.

Echt 0,0.  :_schater

Collingwood

#67
De opstelling: Stevens; Schmidt, Nieuwpoort, Kramer, Bangura; Jacobs, Ter Heide, Maulun; Antonia, Pouwels, Paulissen

Wissels: Sambissa, Hoedemakers, Ladan, Minnema, Pijlman, Sil Bos, Gootjes, Deuling, Smit (de laatste vijf zijn van Cambuur onder 21).

Er dus niet bij: Pieter Bos, Mac-Intosch, Schouten, Akoy, Breij, Korte, Mühren, Kallon en Oratmangoen.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op oktober 28, 2020, 18:31:21
De opstelling: Stevens; Schmidt, Nieuwpoort, Kramer, Bangura; Jacobs, Ter Heide, Maulun; Antonia, Pouwels, Paulissen

Wissels: Sambissa, Hoedemakers, Ladan, Minnema, Pijlman, Sil Bos, Gootjes, Deuling, Smit (de laatste vijf zijn van Cambuur onder 21).

Er dus niet bij: Pieter Bos, Mac-Intosch, Schouten, Akoy, Breij, Korte, Mühren, Kallon en Oratmangoen.

Ladan zal ook wel minuten gaan maken, voor de rest mooi wisselen met spelers van O21. Kunnen we gelijk het niveau zien tijdens dit soort wedstrijden.

En NAC maar janken dat ze zoweinig spelers hebben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op oktober 28, 2020, 18:44:35
Ladan zal ook wel minuten gaan maken, voor de rest mooi wisselen met spelers van O21. Kunnen we gelijk het niveau zien tijdens dit soort wedstrijden.

En NAC maar janken dat ze zoweinig spelers hebben.

Wij sparen dus 6 of 7 spelers en dit is onze opstelling. Bizar toch? Alleen Muhren en Stevens moeten echt fit blijven, de rest is fijn als ze fit zijn maar ook vervangbaar

denistel

Citaat van: Lore op oktober 28, 2020, 18:50:55
Wij sparen dus 6 of 7 spelers en dit is onze opstelling. Bizar toch? Alleen Muhren en Stevens moeten echt fit blijven, de rest is fijn als ze fit zijn maar ook vervangbaar

nou centrum mac en schouten is niet zo maar op zelfde niveau te vervangen is mijn mening

Cambuur058

Iemand toch nog een linkje gevonden..? :-)

zeewolde

Citaat van: Cambuur058 op oktober 28, 2020, 18:58:39
Iemand toch nog een linkje gevonden..? :-)
op YouTube zoeken naar RKC cambuur live dan is er 1 te vinden. Weet alleen niet of die werkt om 20.00

Bankzitter

Citaat van: denistel op oktober 28, 2020, 18:53:52
nou centrum mac en schouten is niet zo maar op zelfde niveau te vervangen is mijn mening

Opbouwend is dit minder. Puur verdedigend is het prima.
Ook wel goed om ter Heide eens op het middenveld te testen.

Inferno-058

Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2020, 19:00:53
op YouTube zoeken naar RKC cambuur live dan is er 1 te vinden. Weet alleen niet of die werkt om 20.00
Volgens mij werken die nooit..