Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Hedendaagse invloed van de staat op ons leven.

Gestart door megusta, oktober 10, 2020, 10:27:28

Vorige topic - Volgende topic

megusta

Hier spreekt een duitse arts waar deze tijd haar aan doet denken.
Ik kan me niet vinden in het beleid en vindt dat we meer lokaal beslissen moeten.

Wat is een clup zonder supporters of supporters die niet mogen juichen.
Deze ziekte heeft minder of gelijk aantal doden dan griep, geven wij zo niet te veel weg , wat ook onze beleving kost met sport en tot in het leven aan toe?

Deze kwam ik gisteren tegen en wou het ander geluid delen, het is wel duits, dat dan weer wel :)

https://www.facebook.com/karpfsebastian/videos/452523595722008

Cambuur Groningen

Citaat van: megusta op oktober 10, 2020, 10:27:28
Hier spreekt een duitse arts waar deze tijd haar aan doet denken.
Ik kan me niet vinden in het beleid en vindt dat we meer lokaal beslissen moeten.

Wat is een clup zonder supporters of supporters die niet mogen juichen.
Deze ziekte heeft minder of gelijk aantal doden dan griep, geven wij zo niet te veel weg , wat ook onze beleving kost met sport en tot in het leven aan toe?

Deze kwam ik gisteren tegen en wou het ander geluid delen, het is wel duits, dat dan weer wel :)

https://www.facebook.com/karpfsebastian/videos/452523595722008
deze ziekte zorgt ervoor dat ziekenhuizen langzaam weer volstromen en gewone zorg onder druk komt te staan. Dat je de overheid niet vertrouwt, dat is je mening en dat mag. Dat je medewerkers in de zorg dus eigenlijk niet gelooft is voor mij onbegrijpelijk.

Drumfather SCC

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 10, 2020, 13:59:29
deze ziekte zorgt ervoor dat ziekenhuizen langzaam weer volstromen en gewone zorg onder druk komt te staan. Dat je de overheid niet vertrouwt, dat is je mening en dat mag. Dat je medewerkers in de zorg dus eigenlijk niet gelooft is voor mij onbegrijpelijk.

Eens met je, Cambuur Grunn!
Enne... SLOTJE  :0=

Er is een apart Corona topic voor dit soort zaken
Of wou je even je spotlight met het Topic?

Delfzijl/Cambuur

Inderdaad slot erop,  srry Megusta maar hier zit echt niemand op te wachten op dit forum.