Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ vr. 26-04-2013] SC Cambuur - Emmen

Gestart door Len Cantello, april 09, 2013, 12:10:31

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

 :0=WIJ WINNEN!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt


bert3mei

eerdere bericht van 2 vrije plaatsen voor zondag naar Doetichem is niet meer geldig

drg

Als er tegen de Graafschap gewonnen wordt kunnen we zeker een volle bak verwachten, gelukkig hoef ik daar niet meer voor in de rij gaan staan ;)

Maarja, rechterrijtje hé, altijd lastig  :zucht

piene hassus


MP4L

Citaat van: piene hassus op april 10, 2013, 14:01:13
Onder Arts wel ja

Onthouden wij ook ff dat dit typisch Cambuur zou zijn. Kijk bijvoobeeld Almere. Wij hadden alle recht om te winnen, maar toch wonnen we weer niet. Dus ik hou m'n hart vast.

brambo3004

Citaat van: MP4L op april 10, 2013, 14:28:43
Citaat van: piene hassus op april 10, 2013, 14:01:13
Onder Arts wel ja

Onthouden wij ook ff dat dit typisch Cambuur zou zijn. Kijk bijvoobeeld Almere. Wij hadden alle recht om te winnen, maar toch wonnen we weer niet. Dus ik hou m'n hart vast.

Nouja, na 1x niet opletten en 1x een domme overtreding maken heeft Almere alle recht om met 2-0 voor te staan.

Destroyer

Niet meer janken over Almere. Eerst zondag maar eens winnen wordt lastig zat.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lefferts058


Yellow Army

Citaat van: Lefferts058 op april 17, 2013, 19:52:27
Wanneer begint de kaartverkoop?

22 april. Online kaartverkoop is al gestart.
Area 58

Lefferts058


Yellow Army

Area 58

michello

Ik zeg  :0= Mét het superduo Hemmen én Barto    |:)

drg

En hoe zit het met schorsingen ed. deze wedstrijd?

Mag iedereen weer spelen? Makrini mogen ze trouwens wel op de bank houden, die kost ons dadelijk elke wedstrijd een paar gevaarlijke vrije trappen of penalty tegen...

SCC-J

Hemmen 2x gescoort. Zijn taak. Meer ook niet