Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ vr. 26-04-2013] SC Cambuur - Emmen

Gestart door Len Cantello, april 09, 2013, 12:10:31

Vorige topic - Volgende topic

Ronald

Alleen makrini geschorst, voor de rest compleet

drg

Citaat van: Ronald op april 22, 2013, 22:07:57
Alleen makrini geschorst, voor de rest compleet

Mooi, dat wordt dus een dikke 6-0  |:)

michello

Citaat van: Ronald op april 22, 2013, 22:07:57
Alleen makrini geschorst, voor de rest compleet

Trouwens niet best hoor, zóveel gele kaarten die kerel pakt. 

Afijn, Mooi met deze opstelling:

----------------Nienhuis------------
---Droste--Bakens--Vd Laan--Bijker---
------------Bakker--Rose-----------
---Schokker-------------Tighadouini-----
-----------Barto-------Hemmen--------

Toch?   :D

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer


El FLaco

Dit wordt een uitverkocht huis. #kenniemissen!

Hoppah

Godver, wat een heerlijk avondje Emmen.
Overal zaten scc supp, overal!!

rtscc

hoppa nu al zin in vrijdag  WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN !

Andre-Lwd

Cambuur verwacht 'gekkenhuis' in Leeuwarden

LEEUWARDEN - De spelers van titelkandidaat Cambuur waren maandagavond onder de indruk van het aantal meegereisde supporters, zegt spits Michiel Hemmen in de LC van dinsdag.

Stadion Meerdijk in Emmen zag overwegend geel-blauw door meer dan duizend Cambuur-fans.

Dit belooft wat voor vrijdagavond, als Cambuur opnieuw tegen Emmen speelt, maar dan in eigen huis.

Trainer Henk de Jong zei het een tijd geleden al, aldus Hemmen: ,,Als het goed draait, wordt het een gekkenhuis in Leeuwarden.''

666

Misschien een klein Pama momentje...

"HET PROMOTEN VAN DE WEDSTRIJD"

Daar was hij goed in....!
(Hoeft natuurlijk niet, wij promoten ons zelf wel... net als gisteren TROTS) |:) |:) |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lwdscc

Citaat van: michello op april 22, 2013, 22:28:04
Trouwens niet best hoor, zóveel gele kaarten die kerel pakt. 

Afijn, Mooi met deze opstelling:

----------------Nienhuis------------
---Droste--Bakens--Vd Laan--Bijker---
------------Bakker--Rose-----------
---Schokker-------------Tighadouini-----
-----------Barto-------Hemmen--------

Toch?   :D

Rose had last van de hamstrings na de wedstrijd stond in LC... Dan Dijkstra (of toch Diemers?) op zijn plaats!?

dit is mien club

Rose lappen ze wel op voor vrijdag..

Zo niet dan zal idd Dijkstra op het middenveld spelen en Bakens achterin.

Benieuwd of Henkie, Hemmen en Barto samen laat spelen.

ik denk dat hij gewoon vast houd aan 4-3-3 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Andre-Lwd

Zal nog moeilijk worden voor Henkie om keuzes te maken voor vrijdag.

Grijskijkert

#27
                              NienHuis

                Droste      Bakens    Bijker

                                Dijkstra

               Rose(Bakker)            v/d Laan

           Schokker                           Tighadouini
                        Barto
                                Hemmen

Ik denk dat het zo gaat worden.. v/d Laan moet de rug van Tighadouini dekken en Bakens maar 1 op 1 op Ter Heide zodat Dijkstra het middenveld kan onder steunen..
Een Barto lekker achter Hemmen laten spelen en dan lekker de diepte in kan stormen...
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Citaat van: grijskijker op april 23, 2013, 11:40:17
                              NienHuis

                Droste      Bakens    Bijker

                                Dijkstra

               Rose(Bakker)            v/d Laan

           Schokker                           Tighadouini
                        Barto
                                Hemmen

Ik denk dat het zo gaat worden.. v/d Laan moet de rug van Tighadouini dekken en Bakens maar 1 op 1 op Ter Heide zodat Dijkstra het middenveld kan onder steunen..
Een Barto lekker achter Hemmen laten spelen en dan lekker de diepte ik kan stormen...

Dit gaat hij zeker niet doen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op april 23, 2013, 11:44:26
Dit gaat hij zeker niet doen
Waarom niet? Als hij iedereen kan verrassen met de wissel Hemmen/El Makrini..
IN HENK WE TRUST!!!