Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - MVV Maastricht (07-02-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 28, 2020, 13:00:09

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Heeft iemand suggesties voor een stream voor morgenavond?
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op februari 06, 2020, 21:18:31
antonia word hier door sommige forummers net zo miskend als toendertijd lukoki.

Totaal onterecht idd!




Lukoki deed z'n best tenminste nog...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast


Bankzitter

Ik vind het ook niet te vergelijken , hoor. Lukoki miste het overzicht (net als Kallon) en daardoor wel dreiging maar weinig rendement.

Antonia verliest te veel duels, let soms niet op en speelt vaker terug dan voorruit.
Hij word opgesteld vanwege zijn snelheid, actie en ervaring maar dat komt er veel te weinig uit de laatste weken.
Als er dan goede spelers op de bank blijven, dan kan dat ergernis opwekken.

SCC

Antonia valt mij qua acties en durf ook tegen. Maar we mogen ook kritisch zijn op hem, want we weten dat hij het ken.
De weinige keren dat hij aanzet, is hij er ook zomaar langs. En zijn voorzetten zijn vaak wel goed, zowel met gevoel als een idee.
Eigenlijk moet hij enkel de opdracht mee krijgen om per helft minimaal 4x zijn man op snelheid op te zoeken. Vertrouwen op zijn eigen kunnen en als het niet lukt, verplicht daarna weer proberen.

Bankzitter

We zien allemaal wel de potentie van Antonia en heeft het in het verleden ook wel bewezen.
Alleen datzelfde kan bijvoorbeeld ook worden gezegd van Paulissen en die krijgt niet de kans om het een aantal wedstrijden in de basis te laten zien.
Of Schmidt die het moeilijk heeft, maar ook meteen zijn plek kwijt is ondanks een hele aardig herstel vorige week. (Wel terechte keuze, maar Doke krijgt minder krediet dan Antonia krijgt)

De selectie begint weer breder te worden en de besten moeten nu gewoon spelen anders ontstaan dit soort discussies.

hobbes

Antonia speelt net zoals Narsingh indertijd, ondanks je enorme snelheid de hele in de bal komen en niet de diepte zoeken.

Cambuur058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2020, 21:22:21
Heeft iemand suggesties voor een stream voor morgenavond?
Ik ben ook heel benieuwd  |:)

D.H.Skolten

Deze wedstrijd moeten ze winnen als ze voor promotie willen gaan. Aan de wintetrtransfers te zien gaan ze er helemaal voor. Ondanks dat ik 'm niet mag als persoon moet ik toch toegeven dat Foeke het heel goed heeft gedaan. Helemaal gek vanavond en de 3 punten hier houden!

speculeter

Citaat van: Cambuur058 op februari 07, 2020, 09:58:44
Ik ben ook heel benieuwd  |:)
op Facebook pagina ik bin een Leeuwarder word het tegenwoordig ook wel vertoond

Lore


hobbes

Citaat van: speculeter op februari 07, 2020, 10:58:26
op Facebook pagina ik bin een Leeuwarder word het tegenwoordig ook wel vertoond

Dat vind ik altijd best sneu, ipv van de link delen gaan ze filmen met hun smartphone.

thankyou

Cambuur, Beer & Loyal Mates

Tanjajeah

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2020, 21:22:21
Heeft iemand suggesties voor een stream voor morgenavond?

https://www.viprow.net/cambuur-online-stream

Uiteraard weet je pas om 8 uur of ie ook echt werkt, maar de vorige keer deed ie het.

hobbes

Citaat van: thankyou op februari 07, 2020, 11:24:03


De wedstrijd staat nog niet bij de bekende streamsites. Misschien duikt er vanavond wat op.