Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gefixt.

Gestart door Taurus Jr, december 23, 2019, 22:34:20

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Ben eruit, kleine fout in de database gefixt. Hoe dit ontstaan is geen idee, maar er stond geen waarde in een bepaalde kolom en nu wel weer.

Iedereen kan weer raak spammen :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

roepieh

Citaat van: Taurus Jr op december 23, 2019, 22:34:20
Ben eruit, kleine fout in de database gefixt. Hoe dit ontstaan is geen idee, maar er stond geen waarde in een bepaalde kolom en nu wel weer.

Iedereen kan weer raak spammen :)

cool, thx, ik kon het niet zo 123 vinden.

Taurus Jr

Citaat van: roepieh op december 23, 2019, 22:37:58
cool, thx, ik kon het niet zo 123 vinden.

Geef gewoon Dokkumer de schuld, alles werkt en ik doe niks en ineens was er iets stuk en Dokkumer was de eerste die het meldde  :_schater
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

poelie-lwd

Dokkie? Wat sien ogen zien slopen sien handen  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Leovardia

Ik denk hier zit de FSB achter.
Kent skele juh.

Delfzijl/Cambuur

Zegt mij genoeg..... :zweep  Zou Dokkum niet overgeplaatst kunnen worden naar Ameland ofzo... ergens ver weg van internet en met heel vee zee eromheen.....
Eeeeh Alcatraz dat is het :D

speculeter

Blij dat het gemaakt is.
Als iets er niet is merk je pas hoe je het mist.

Geelblauwstiens

Blij dat dit geelblauwe geweten van Nederland weer werkt! Bedankt ?!!!!

Dokkumer

Citaat van: Taurus Jr op december 23, 2019, 22:42:27
Geef gewoon Dokkumer de schuld, alles werkt en ik doe niks en ineens was er iets stuk en Dokkumer was de eerste die het meldde  :_schater

Geen credits aub. Straks word ik ook nog eigenwijs

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Dokkumer op december 23, 2019, 23:54:16
Geen credits aub. Straks word ik ook nog eigenwijs

Was je toch al ???? :zweep

:proost