Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

play offs...

Gestart door speculeter, april 04, 2013, 09:43:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Natuurlijk gaan we er allemaal van uit dat we dit jaar
kampioen worden en een keer geen play offs hoeven te spelen
Maar..... mocht het onverhoopt toch gebeuren...
Weet iemand de datums van de wedstrijden?
Dit ivm met mijn werk..kan ik vrij plannen.
Ik hoor het graag. |:)

John Hiatt

Slotje! We worden kampioen!

Chipke

Woensdag 8 mei:    Eerste ronde play-offs promotie/degradatie (top 5 ploegen stromen pas in de halve finales in)
Zaterdag 11 mei:    Return eerste ronde play-offs promotie/degradatie (top 5 ploegen stromen pas in de halve finales in)
Donderdag 16 mei: Halve finales play-offs promotie/degradatie
Zondag 19 mei:      Returns Halve finales play offs promotie/degradatie
Donderdag 23 mei: Finales play-offs promotie/degradatie
Zondag 26 mei:      Returns finales play-offs promotie/degradatie

Chipke

Zoals het er nu voorstaat:

Donderdag 16 mei: Cambuur - FC Volendam
Zaterdag 19 mei:   FC Volendam - Cambuur

Gaan we door dan treffen we waarschijnlijk Go Ahead of VVV-Venlo

denistel

kampioen kan nog 2 tm 5 kan nog en 6 tm 9 oek dus wanneer we moeten
spelen is nog niet bekend.

woensdag 8 mei 2013 1e ronde play-offs promotie/degradatie
zaterdag 11 mei 2013 return 1e ronde play-offs promotie/degradatie

donderdag 16 mei 2013 halve finales play-offs promotie/degradatie
zondag 19 mei 2013 ret. halve finales play-offs prom./degradatie

donderdag 23 mei 2013 finales play-offs promotie/degradatie
zondag 26 mei 2013 return finales play-offs promotie/degradatie

denistel

Citaat van: Chipke op april 04, 2013, 10:01:23
Zoals het er nu voorstaat:

Donderdag 16 mei: Cambuur - FC Volendam
Zaterdag 19 mei:   FC Volendam - Cambuur

1 van deze 2 wordt kampioen

Gaan we door dan treffen we waarschijnlijk Go Ahead of VVV-Venlo


Len Cantello

 
:0= WE WORDEN KAMPIOEN!!!

:0= SLOTJE!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op april 04, 2013, 09:45:07
Slotje! We worden kampioen!

BAN! Wegens het vragen om een slotje :devil

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 07, 2013, 15:49:01
Citaat van: John Hiatt op april 04, 2013, 09:45:07
Slotje! We worden kampioen!

BAN! Wegens het vragen om een slotje :devil

Nogmaals, ze zitten door de voorraad slotjes, volgende week weer nieuwe voorraad  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op april 07, 2013, 15:49:01
Citaat van: John Hiatt op april 04, 2013, 09:45:07
Slotje! We worden kampioen!

BAN! Wegens het vragen om een slotje :devil

Graag een slotje voor Dokkie!  :X

SCCFRANEKER

slotje...zondag verliezen is slotje er af  :rodekaart

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur LWD

Citaat van: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 07:53:28
slotje...zondag verliezen is slotje er af  :rodekaart

Helemaal mee eens SLOTJE!!

Dokkumer

In ieder geval tot en met vrijdag gesloten.

:0=EN DAN BLIEFT IE OEK DICHT