Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda - Cambuur

Gestart door TM, oktober 28, 2019, 16:26:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Ik denk dat jp de jong Cambuur niet goed had bestudeerd. Ze probeerden hetzelfde als mvv te spelen tegen ons en dat lukte ze niet omdat mvv ons( lees hoedemakers) geen kans gaven.En ook omdat wij weer stukje verder zijn

Treb

Citaat van: sunderland op november 09, 2019, 14:22:21
Ik denk dat jp de jong Cambuur niet goed had bestudeerd. Ze probeerden hetzelfde als mvv te spelen tegen ons en dat lukte ze niet omdat mvv ons( lees hoedemakers) geen kans gaven.En ook omdat wij weer stukje verder zijn

En wij toen een ontzettende slechte dag hadden

sunderland

Net cambuurjournaal nog even gezien. Jacobs zei dat ze afgl week nog hadden getraind op zo,n soort situatie als bij de eerste goal. Dan blijf je dus rustig op het goeie moment. Momenten die verl week ook hadden gekund maar toen was het net niet. Mooi om te horen..

Bankzitter

Kallons schoten worden ook beter (hard en op de goal),had gewoon pech met het schot op de paal. Nu nog even met Maulun aan de slag.

PePe

Jacobs pakt de draad weer op. (na zijn blessure)

Delfzijl/Cambuur


speculeter

Citaat van: Dokkumer op november 09, 2019, 12:30:23
Ik zal wel te positief zijn,  maar tot de 1-1 speelden we Roda helemaal zoek. Natuurlijk gesterkt door de vroege slim uitgespeelde voorsprong.
Dat Roda er niet aan te pas kwam vond ik juist door ons eigen spel, vroeg vastzetten en niet de ruimte geven. Dat het daarna inzakt vind ik niet onlogisch, zelfs de grootste clubs houden dit geen 90 minuten vol.
Fase na de 1-1:was even lastig en ook na rust was Roda even wakker. Daarna vrij simpel de wedstrijd uitgevoerd.
Enige minpuntjes vond ik de eindpass en de scherpte in de afronding, want je had voor rust op 0-3 moeten staan.
Wat leuk dat je weer op het forum bent!!!

mescc

Citaat van: speculeter op november 09, 2019, 16:47:45
Wat leuk dat je weer op het forum bent!!!

als je wint heb je vrienden  :devil

zeewolde

Citaat van: sunderland op november 09, 2019, 16:01:43
Net cambuurjournaal nog even gezien. Jacobs zei dat ze afgl week nog hadden getraind op zo,n soort situatie als bij de eerste goal. Dan blijf je dus rustig op het goeie moment. Momenten die verl week ook hadden gekund maar toen was het net niet. Mooi om te horen..
het mooie was dat die zo snel was uitgevoerd en dan zonder je snelle buitens. maulun en jacobs op topsnelheid was ook prachtig om te zien.

denistel

Citaat van: zeewolde op november 09, 2019, 17:32:10
het mooie was dat die zo snel was uitgevoerd en dan zonder je snelle buitens. maulun en jacobs op topsnelheid was ook prachtig om te zien.

prima uitgespeeld en op het juiste moment gegeven door maulun en jacobs maakte
het zeer koel af hoe vaak zie je niet spelers als een wilde schieten terwijl rustig in
de hoekjes tikken veel beter is.

Dokkumer


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Dokkumer


Delfzijl/Cambuur


Noordcambuur

Citaat van: Dokkumer op november 09, 2019, 19:52:27
Ben weer op de weg terug.
mooi kerel dat je weer terug bent |:)