Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

Dan hadden we toch eerder verwacht dat doke zou spelen tegen Ajax en Sai daarna weer, maar nee Sai erin tegen Ajax waar je aan opbouw niets doet.
Ik snap geen hol van de beslissingen van Sjors!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

SCC

Dat had te maken met 5-2-3. Met 5 achterop stelt hij Sai op.
Dat Doke juist tegen Bergwijn wel opgesteld had kunnen worden, ben ik het wel mee eens.

Ik zit wat dubbel in deze discussie: ook ik waardeer de inzet en passie van Doke. Maar je mag Sai niet vergelijken met Doke's inzet en vermogen om zichzelf weg te cijferen voor het team. Daar waar je Doke dan weer niet kan verwijten dat hij minder aanvallende drang ?n competenties heeft dan Sai.
En een back die beide heeft, die speelt niet bij dit Cambuur. Zo eerlijk moeten we ook zijn.

sunderland

Citaat van: SCC op februari 06, 2023, 13:48:07
Dat had te maken met 5-2-3. Met 5 achterop stelt hij Sai op.
Dat Doke juist tegen Bergwijn wel opgesteld had kunnen worden, ben ik het wel mee eens.

Ik zit wat dubbel in deze discussie: ook ik waardeer de inzet en passie van Doke. Maar je mag Sai niet vergelijken met Doke's inzet en vermogen om zichzelf weg te cijferen voor het team. Daar waar je Doke dan weer niet kan verwijten dat hij minder aanvallende drang ?n competenties heeft dan Sai.
En een back die beide heeft, die speelt niet bij dit Cambuur. Zo eerlijk moeten we ook zijn.
wat ik met Sai wel eens wat heb dat ie wat dromerig is. Sai is veel beter aan de bal.

Bob Paisley

Citaat van: denistel op februari 06, 2023, 12:02:50
pmdat ze em al weken weer op de bank hielden en we gister alleen maar tegen hielden
wat verwacht je dan van hem?? die Ultee mee de sterke punten van spelers benutten
maar hij doet het omgekeerde
Precies.    Daarom had hij gister beter doke kunnen laten staan.   Als je dan toch alleen maar tegen houdt.   
Tegen andere tegenstanders altijd sai opstellen

papier

Speelt Doke moet Sai spelen. Speelt Sai moet Doke spelen. Gras is groen.

EdsjeSCC

Citaat van: papier op februari 06, 2023, 15:18:15
Speelt Doke moet Sai spelen. Speelt Sai moet Doke spelen. Gras is groen.

Toe even juh, tegen tegenstanders dat een back bijna alleen hoeft te verdedigen, een man uitschakelen, de bal weinig hebt; Doke.
Tegen een ploeg dat je moet voetballen, opbouwen, meer de bal hebt; Sai.

Tis geen hogere wiskunde hoor

papier

Citaat van: EdsjeSCC op februari 06, 2023, 15:58:23
Toe even juh, tegen tegenstanders dat een back bijna alleen hoeft te verdedigen, een man uitschakelen, de bal weinig hebt; Doke.
Tegen een ploeg dat je moet voetballen, opbouwen, meer de bal hebt; Sai.

Tis geen hogere wiskunde hoor

Dat zou ik ook doen maar ook dan zie je nog commentaar. Want Sai verliest toch een duel of Doke mist net een keer het overzicht om een goede pass te geven.

PePe

Citaat van: papier op februari 06, 2023, 18:19:18
Dat zou ik ook doen maar ook dan zie je nog commentaar. Want Sai verliest toch een duel of Doke mist net een keer het overzicht om een goede pass te geven.

Als Sai aanvalt, moet eigenlijk Doke verdedigen.  :_schater

denistel

Citaat van: HanBerger058 op februari 07, 2023, 11:06:48
Als je er tegen een Ajax voor kiest om on-Cambuurs laf in te zakken en de ruimtes klein te maken, dan is het volgens mij geen issue wie moet spelen, op rechts. Doke!

Sai ziet er bij tenminste 2 goals verdedigend niet heel goed uit..

welke 2 dan?  1e door de midden en 5e ook 2e over onze linkerkant en
3e ook 4e uit een corner

De Gast

Doke of Sai, Maulun of Paulissen of Jacobs, Uldrikis of Boere, Balk of Mambimbi, Hoedemakers of Kaam, etc etc. Wat is nou na 20 wedstrijden onze basis elf? We komen tot niks. Er is geen SC Cambuur. We hebben alleen 20 spelers die bijna wekelijks wat rouleren. Je moet toch gvd wel kunnen beslissen wie de vaste rechtsback is?

Bankzitter

Tegen RKC hadden we onze basiself zo ongeveer wel staan. Alleen daarna volgden schorsingen van Hoedemakers en Bangura en blessures, vormverlies ect. en is het grote roulatiespel begonnen. Een vaste basis gaat niet meer lukken.

DK

Sai altijd opstellen. Dan heb je nog wat aanvallend vermogen en het wapen van de verre ingooi. Verdedigend hebben we ook niks aan Doke, die staat altijd op 5 meter te verdedigen en loopt alleen maar achteruit wanneer ze op hem afkomen. Doke kan echt niet (meer) op dit niveau.

SCC

Op de afgekeurde goal na, hebben we Karllson niet gezien. Zulke typisch kun je wel aan Doke overlaten.
Gisteren ook weer paar keer goes in de as de bal eruit gehaald, waar hij dus goed positie koos en zijn directe tegenspeler vrij liet.
Tegen Saharoui hadden we daarover hier een mooie inhoudelijke discussie. Zo zie je maar weer dat voetbal een machtige sport is met verschillende momenten,situaties en ook inzichten.

Maar Doke tegen Karllson top gespeeld.

SCC

Citaat van: SCC op februari 26, 2023, 11:35:16
Op de afgekeurde goal na, hebben we Karllson niet gezien. Zulke typisch kun je wel aan Doke overlaten.
Gisteren ook weer paar keer goes in de as de bal eruit gehaald, waar hij dus goed positie koos en zijn directe tegenspeler vrij liet.
Tegen Saharoui hadden we daarover hier een mooie inhoudelijke discussie. Zo zie je maar weer dat voetbal een machtige sport is met verschillende momenten,situaties en ook inzichten.

Maar Doke tegen Karllson top gespeeld.

Met het gevaar dat ik een fan-boy lijk: maar hoeveel opties/ aanbiedingen zou Doke hebben? Zou je zo'n jongen niet erbij moeten houden? Lijkt me een nuchtere/ zelfkritische jongen, harde werker en zal denk ik jeugdspelers niet voor de voeten lopen. Levert altijd wel als hij erin komt. Je zou zeggen: hebben we kans een talent op rechtsback te halen, dan heb je zo'n type niet lullen maar poetsen erachter erbij voor noodgeval. Lijkt me geen dure jongen, past  hier prima, woont in Zwolle.
Of zou een wisselspeler van Cambuur minder verdienen dan een maatschappelijke carri?re najagende ex prof?

sunderland

Doke naar Helmond. Mooi voor hem, op en top prof en altijd stinkend zijn best gedaan hier. En nooit horen klagen.