Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Dank je wel Doke ...wat ben jij een ongelooflijk drama , door jou  verliezen we deze pot met je onbesuisde domme overtredingen, het ergste is dat je er niks van leerd, dus please nooit meer opstellen.

Noordcambuur

Citaat van: Jandehulk op januari 29, 2023, 20:55:23
Dank je wel Doke ...wat ben jij een ongelooflijk drama , door jou  verliezen we deze pot met je onbesuisde domme overtredingen, het ergste is dat je er niks van leerd, dus please nooit meer opstellen.
amen

Zuid1991

Citaat van: Stiens op januari 29, 2023, 20:54:32
Aan Doke z'n inzet ligt het niet/nooit.. Maar man man man, die traptechniek.. Dat is echt van amateur niveau, met alle respect.
Kom je er nu pas achter? Bitsje laat na 3 jaar.

Stiens

Citaat van: Zuid1991 op januari 29, 2023, 21:10:28
Kom je er nu pas achter? Bitsje laat na 3 jaar.

We wisten het al langer natuurlijk, maar het lijkt wel met de week erger te worden..

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 29, 2023, 20:31:00
Ho even.... die Balk is hier door iedereen afgebrand tot op het bot.
En nu gaan we weer terugkruipen?
Hier hou ik dus niet zo van.
Balk speelde in Groningen ook al  een beste pot.
niet iedereen hoor.
mijn type speler dit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

wat doke betreft.....hij heeft een fout gemaakt dus kan vertrekken !
waardeloze speler.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Doke stelt zich zelf niet op h?.
Ik stel gratis donkere brillen, honden en wit rode stokken beschikbaar aan de Ts

PePe

Tegen Ajax niet gespeeld, jammer. Ik hoop dat je tegen NEC er weer bij bent.

YellowBlue

Citaat van: PePe op februari 05, 2023, 15:27:36
Tegen Ajax niet gespeeld, jammer. Ik hoop dat je tegen NEC er weer bij bent.
ja op de bank. Wat een verademing Sai op de back

Bernardo

Citaat van: YellowBlue op februari 05, 2023, 19:45:29
ja op de bank. Wat een verademing Sai op de back

Vond je hem goed vandaag? Vond hem niet best vandaag

papier

Citaat van: Bernardo op februari 05, 2023, 19:50:46
Vond je hem goed vandaag? Vond hem niet best vandaag

Alsof Doke het beter had gedaan....?

Bob Paisley

Citaat van: YellowBlue op februari 05, 2023, 19:45:29
ja op de bank. Wat een verademing Sai op de back
Vind dat sai ook moet spelen normaal gesproken maar om te zeggen dat hij een verademing was vandaag ??. Dan heb jij een andere wedstrijd gezien

YellowBlue

Citaat van: Bob Paisley op februari 05, 2023, 21:06:34
Vind dat sai ook moet spelen normaal gesproken maar om te zeggen dat hij een verademing was vandaag ??. Dan heb jij een andere wedstrijd gezien
verademing t.o.v. Doke. Ik vond niemand goed vandaag.

denistel

Citaat van: Bob Paisley op februari 05, 2023, 21:06:34
Vind dat sai ook moet spelen normaal gesproken maar om te zeggen dat hij een verademing was vandaag ??. Dan heb jij een andere wedstrijd gezien

pmdat ze em al weken weer op de bank hielden en we gister alleen maar tegen hielden
wat verwacht je dan van hem?? die Ultee mee de sterke punten van spelers benutten
maar hij doet het omgekeerde

Vlampiep

Doke is zeer nuttig als hij de simpele opdracht heeft 1 speler uit de wedstrijd te houden. Desalniettemin blijf ik zijn  enorme inzet bewonderen en vind hem nog steeds selectie waardig als hij op de juiste momenten wordt gebracht.