Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sonny Stevens

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:03:58

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Zou heel mooi zijn als  Stevens alsnog gaat bijtekenen  |:)

Andy King

Citaat van: Montana op juli 01, 2022, 22:47:01
Stevens wil / gaat voor twee jaar tekenen. Die Psv?er is maar een suggestie van mij trouwens.

Dat is te hopen, anders zit je na komend  seizoen weer met hetzelfde gedoe.

hobbes

Citaat van: Andy King op juli 02, 2022, 11:12:25
Dat is te hopen, anders zit je na komend  seizoen weer met hetzelfde gedoe.

Ik denk dat als hij nu betekent ook een keuze maakt voor Leeuwarden als stad om met zijn gezin te wonen, heeft al eerder aangegeven dat Leeuwarden als stad hem prima bevalt. Dus het lijkt me dat hij dan ook voor meerdere seizoenen tekent.

Bankzitter

Lijkt me ook een prima aanvoerder. Of Hoedemakers als die langer tekent.

Noordcambuur

Maandag maar ff kijken wat er allemaal binnenloopt bij Cambuur Leeuwarden heel benieuwd.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Montana op juli 01, 2022, 22:47:01
Stevens wil / gaat voor twee jaar tekenen.

Bij welke club dan? ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Tanjajeah


AL

Denk dat Stevens inderdaad naar Emmen gaat.

Vlampiep

Citaat van: AL op juli 04, 2022, 08:57:58
Denk dat Stevens inderdaad naar Emmen gaat.
Lekker laten gaan. Als een speler weg wil moet hij daarin duidelijk zijn en niet alle deuren nog op een kier houden.
Goed dat de club nu de deur heeft gesloten en wens Stevens veel geluk bij zijn nieuwe werkgever.

rody rules


van mij mag ie blijven. ik vind het niet meer dan logisch dat je je kansen wil afwachten om hogerop te kunnen komen, maar voor ons is het echt een meer dan behoorlijke keeper

zeewolde

Citaat van: rody rules op juli 04, 2022, 09:31:41
van mij mag ie blijven. ik vind het niet meer dan logisch dat je je kansen wil afwachten om hogerop te kunnen komen, maar voor ons is het echt een meer dan behoorlijke keeper
normaal gesproken zou ik dat ook zeggen, maar is ieder jaar hetzelfde. En gewoon een keer keuzes maken..

Galdiano

Citaat van: AL op juli 04, 2022, 08:57:58
Denk dat Stevens inderdaad naar Emmen gaat.

Emmen voor Cambuur... Ja ze betalen meer, maar met Cambuur weet je wat je hebt, zal je altijd worden gesteund, en komt het nieuwe stadion eraan.
dit zou echt een zeer tegenvallende stap zijn.

Gegokt, en wat mij betreft verloren (uit oogpunt van Stevens) uitgezonderd zijn portemonnee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Westminster

Toch heb ik het idee dat Stevens best nog wel eens zou kunnen bijtekenen. Helemaal nu hij ziet dat we ook spelers als v/d Water binnen kunnen halen en nu bekend is dat Bangura en Hoedemakers best open staan voor een contractverlenging.
Kom dan in ons Woanskip gerust allemaal!

zeewolde

Als er vandaag of morgen een contract getekend wordt door Virginia, dan is het echt einder verhaal Stevens lijkt me.