Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mees Hoedemakers

Gestart door speculeter, juni 26, 2019, 14:39:45

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Die trainer van excelsior gaf ook zijn complimenten: "de nummer 6 kregen wij geen vat op!"

AL


PePe

Een hele wedstrijd lopen sleuren kappen draaien, knap hoor.

SCC

Deze jongen groeit wel hoor. Mooi om te zien wat ritme en vertrouwen doen. Goed bezig.
Graag vastleggen.

AL

De meningen over hem zijn verdeeld, maar ik vind hem echt heel sterk spelen.

denistel

was vandaag de beste vond ik

Yellow Army

Op een paar slordigheidjes na wederom een ijzersterke pot.
Area 58

wiekie1969

Wat een verschil met augustus. Sterk hoor.

De Gast


SCC

Win win situatie. Voor ons goede kracht, voor AZ een goed ontwikkelingsjaar.
Opvolger van Koopmeiners hebben ze op deze manier al in de gelederen.

speculeter

Citaat van: SCC op november 09, 2019, 10:55:51
Win win situatie. Voor ons goede kracht, voor AZ een goed ontwikkelingsjaar.
Opvolger van Koopmeiners hebben ze op deze manier al in de gelederen.
volgens mij hebben wij een huurconstructie met recht  op koop met hem.
Vraag me wel af hoe dat precies in elkaar zit.
Wanneer moet je als Cambuur zijnde daar een beslissing in nemen?

AL

Optie gebruik van maken man.
Hele goede (en fitte) speler.
Wordt alleen nog beter.

Lore

Citaat van: AL op november 09, 2019, 11:07:21
Optie gebruik van maken man.
Hele goede (en fitte) speler.
Wordt alleen nog beter.

Eens, maar het ligt natuurlijk wel volledig aan wat er in die optie staat.

speculeter

Heel nieuwsgierig hier naar inderdaad.
Die jongen doet het heel goed en is nog jong.
We weten uit ervaring dat het niet meevalt een goede nummer 6 te krijgen.
Straks zijn er kapers op de kust.

Dokkumer

Aangename verrassing deze jongen, zodra de kans zich voordoet vastleggen.