Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mitchel Paulissen

Gestart door zeewolde, mei 30, 2019, 11:03:45

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Welkom!

Zeer blij met aankoop, ook mooi dat dit soort caliber spelers nu al voor Cambuur kiezen.
Wil zich bewijzen, en Roda supporters geven nu gigantisch af oa, zou lui zijn, kan niet voetballen, blessure gevoelig en zit altijd in de kroeg.  :_schater

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

https://www.youtube.com/watch?v=dUtN9_fw7Uw

Leuk filmpje, vooral de laatste pak hem beet 6 à 7 minuten met highlights waarin hij toch de nodige gerenommeerde eredivisiespelers dolt. Hier kunnen wij wel plezier aan gaan beleven verwacht ik.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: michello op mei 30, 2019, 11:11:27
Klasse Foeke! Knap om deze jongen binnen te halen. Altijd wel gecharmeerd van hem geweest.
Welkom! |:)

Klasse Foeke??? Klasse Henk zal je vast bedoelen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op mei 30, 2019, 14:54:59
Klasse Foeke??? Klasse Henk zal je vast bedoelen.

Foeke heeft echt nergens een rol in, behalve als bet niet goed uitpakt natuurlijk.

ChantiSCC

Welkom!  |:)

Zeer bruikbare speler voor ons! Succes Mitchel!

Vlampiep

Citaat van: Lore op mei 30, 2019, 14:58:39
Foeke heeft echt nergens een rol in, behalve als bet niet goed uitpakt natuurlijk.
Wie hem heeft gehaald is niet zo belangrijk, dat hij is vast gelegd is top.
Hierin verdient Foeke dan ook de credits, hij is hierin als technisch manager verantwoordelijk.
En bij een blunder is hij ook verantwoordelijk.
Alleen dat vind Foeke dan weer niet. :_schater

sunderland

Citaat van: Vlampiep op mei 30, 2019, 15:18:28
Wie hem heeft gehaald is niet zo belangrijk, dat hij is vast gelegd is top.
Hierin verdient Foeke dan ook de credits, hij is hierin als technisch manager verantwoordelijk.
En bij een blunder is hij ook verantwoordelijk.
Alleen dat vind Foeke dan weer niet. :_schater
lachwekkend. Wie hem heeft gehaald is niet belangerijk maar foeke krijgt de credits terwijl hij niks heeft gedaan :?

justremco

Het lijkt wat makkelijk om Henk en Sandor de credits te geven ipv Foeke, maar hoe kan het anders dat afgelopen seizoen vrijwel iedereen Leeuwarden te ver vond etc. Zouden we dan nu zoveel meer (kunnen) betalen?

Bankzitter

Het zal een kwestie zijn van andere keuzes maken... van het salaris van Ciganiks, Calor en Schindler bijelkaar kun je 1 Paulissen halen.
En er zijn ook wat dure jongens weg (oa Kippersluis). En misschien hebben sponsors wat extra toegezegd.

sunderland

Sommigen posten dat niet voor niks.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 30, 2019, 14:54:59
Klasse Foeke??? Klasse Henk zal je vast bedoelen.
Henk is in Italië, dus leg eens uit?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 30, 2019, 16:07:46
Sommigen posten dat niet voor niks.
Dus die zijn overal bij? Of hebben ze het van horen/zeggen?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 30, 2019, 16:17:05
Henk is in Italië, dus leg eens uit?

Dit zei Foeke dinsdag: De komende dagen denkt Booy meer van die ervaren jongens te presenteren. ,,We willen een stabiele selectie die de druk aankan van het spelen voor Cambuur.''

Speelt dus al langer...

Grijskijkert

#58
Citaat van: justremco op mei 30, 2019, 16:24:27
Dit zei Foeke dinsdag: De komende dagen denkt Booy meer van die ervaren jongens te presenteren. ,,We willen een stabiele selectie die de druk aankan van het spelen voor Cambuur.''

Speelt dus al langer...
Dat begrijp ik ook wel, maar het is een beetje makkelijk om al het goede op Henk af te schuiven terwijl hij nog full time in Doetinchem werkt en roepen dat Foeke niks doet.. Ik denk dat er goed samen wordt gewerkt.
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

goede aanwinst dacht ik zo meer van dit soort spelers graag