Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mitchel Paulissen

Gestart door zeewolde, mei 30, 2019, 11:03:45

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 30, 2019, 11:39:52
sorry dit is een ander nivo
Vind ik niet vooral als je de 5 jaar leeftijdsverschil in overschouw neemt, van Maulun gaan we nog veel meer zien als in de laatste wedstrijden die hij speelde, hij gaat van Sandor veel leren..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: sunderland op mei 30, 2019, 11:41:27
ja waarom niet. Kan volgens mij op iedere positie op middenveld maar verwacht hem zeker op 10 in de as.
leg dat maar eens uit, volgens roda fans een goeie voetballer die het lang niet altijd laat zien

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 30, 2019, 11:44:35
Vind ik niet vooral als je de 5 jaar leeftijdsverschil in overschouw neemt, van Maulun gaan we nog veel meer zien als in de laatste wedstrijden die hij speelde, hij gaat van Sandor veel leren..
zie hem niet als concurent bedoel ik. Handelingsnelheid etc is hoger. Logisch als je al 71 erediv hebt gespeeld. En wb maulun heb ik al eerder gezegd dat ie mij enorm heeft verrast laatste maand.

sunderland

Citaat van: zeewolde op mei 30, 2019, 11:47:22
leg dat maar eens uit, volgens roda fans een goeie voetballer die het lang niet altijd laat zien
roda is een slangenkuil. Wat denk je waarom hij voor Cambuur kiest? Henk heeft met hem gesproken. Jongen heeft positiviteit nodig.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 30, 2019, 11:48:30
zie hem niet als concurent bedoel ik. Handelingsnelheid etc is hoger. Logisch als je al 71 erediv hebt gespeeld. En wb maulun heb ik al eerder gezegd dat ie mij enorm heeft verrast laatste maand.
:thumbsup |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Mac Intoch en Paulissen zou je mee naar de eredivisie kunnen nemen, Maulun is nog lang niet op dat niveau.
Maar Maulun kan nog wel verder groeien met betere spelers in de selectie en Sandor als trainer.

Scc4-ever

Goede aanwinst!, welkom |:)

Destroyer

Lijkt me zeer goede aanwinst. Toch nu al verbaasd met Mac intosh erbij. Smaakt naar meer, ben benieuwd naar de andere nieuwe aanwinsten!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

Citaat van: michello op mei 30, 2019, 11:11:27
Klasse Foeke! Knap om deze jongen binnen te halen. Altijd wel gecharmeerd van hem geweest.
Welkom! |:)

Foeke? Die haalt niet 1 speler. Dat hij nog bij de club is. Schande die man.

richard

Citaat van: zeewolde op mei 30, 2019, 11:26:16
maar wordt Maulun zijn concurrent of kunnen ze ook goed samen?

Word geen concurrent van maulun, maulun kan lekker op bankje zitten daar komt veel betere speler.

speculeter

Citaat van: richard op mei 30, 2019, 12:41:02
Word geen concurrent van maulun, maulun kan lekker op bankje zitten daar komt veel betere speler.
ik mag graag speculeren.
Maar jij kan er ook wat van.
Of ben jij zo zeker van je zaak?

Tanjajeah

Wat wetenswaardigheden:

De technisch begaafde middenvelder herstelde begin vorig jaar van een zware knieblessure. Na een lang revalidatietraject startte hij dit seizoen in de basis. Na een aardig begin raakte hij onder trainer Robert Molenaar uit de gratie, waarna hij het tot zijn grote onvrede vooral met invalbeurten moest doen. Ook onder interim-trainer Eric van der Luer was Paulissen niet verzekerd van een basisplaats. Vlak voor het einde van het seizoen liet hij al weten te willen vertrekken. ,,Zoals het de laatste periode gaat, hoeft het voor mij niet meer", zei hij toen tegen De Limburger. ,,Ik zou het liefst bij Roda spelen, maar ook dit jaar is gebleken dat het hier gewoon niet werkt."

Zijn zaakwaarnemer liet later weten dat Paulissen voornemens was zich te revancheren bij een andere club.

Lange periode

Nu Paulissen vertrekt komt er voor hem een einde aan een lange periode bij Roda. De middenvelder werd in Kerkrade opgeleid en gold lange tijd als hét toptalent van de club. In het seizoen 2011/2012 maakte hij zijn debuut, waarna hij jaren bij Roda speelde. Paulissen begon goed en viel op, maar kende ook menig terugval. In het seizoen in 2015/2016 besloot Roda hem daarom een seizoen aan VVV te verhuren. Ondanks zijn wisselvallige prestaties bleef Paulissen ook in de jaren die volgden onverminderd populair bij de aanhang van Roda.

Van Hanegem

Paulissen speelde sinds 2013 in het eerste elftal van Roda JC. Daarvoor kwam hij uit voor diverse jeugdelftallen van de Kerkradenaren. De middenvelder had een belangrijke rol in de promotie van de Limburgers naar de Eredivisie in 2015. Dat kwam hem op lovende woorden te staan van voetbalicoon Willem van Hanegem, die hem destijds een grote toekomst voorspelde.

Blue_yellow

De achterban van roda is niet zo blij met deze transfer..
Volgends een fan betrokken bij 80 procent van hun doelpunten :devil welkom |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: richard op mei 30, 2019, 12:38:03
Foeke? Die haalt niet 1 speler. Dat hij nog bij de club is. Schande die man.

Nog 1 jaar contract. Ben nu al benieuwd of ze die gaan verlengen!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Citaat van: speculeter op mei 30, 2019, 12:51:10
ik mag graag speculeren.
Maar jij kan er ook wat van.
Of ben jij zo zeker van je zaak?

Ik ben zeker.