Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie 2019

Gestart door speculeter, april 27, 2019, 10:30:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op mei 13, 2019, 11:08:15
Woensdag vrijdag en zaterdag trainen.
Mochten ze er morgen uitvliegen dan neem ik aan dat dit de laatste trainingen van het seizoen zijn?
Want mijn zoon wil natuurlijk nog even afscheid nemen van Steenvoorden

We promoveren
Henk, held, bedankt

speculeter

Meneer de schijtbak zal wel weer met 1 spits beginnen.
Mous gelukkig ws er wel weer bij.

Casuals-lwd

#182
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2019, 20:58:38
Valt mij ook enorm tegen.

Heb wel degradatie wedstrijden van Willem II en Nac gezien met meer dan 1000 man. Waren ook kloteseizoenen lijkt me. Ik denk dat wij een hondstrouw thuispubliek hebben, maar uit is het wel heel erg mager.
Precies, thuis top, uit dramatisch.. 170 man maar... 
Willen toch niets liever dan zsm eredivisie speelt. Laten we er dan ook achter staan.
Heeft de club er alles aangedaan om die speeltijden allebei 20:45 te laten zetten is het nog niet goed.

DayDreamer

Het zegt genoeg dat er thuis "maar" 6800 zitten en uit 180 man/vrouw meegaan.


PePe

Steenvoorden maar in de spits. (scoort meer dan de voorste linie)

Viper

Citaat van: DayDreamer op mei 13, 2019, 16:18:21
Het zegt genoeg dat er thuis "maar" 6800 zitten en uit 180 man/vrouw meegaan.

Zegt dat iets over het vertoonde spel of onze aanhang? De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Over 5 wedstrijden spelen we eredivisie
Henk, held, bedankt

reisbureau

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2019, 20:10:31
Over 5 wedstrijden spelen we eredivisie

Wij wel de spelers niet  :proost

denistel

Citaat van: Viper op mei 13, 2019, 18:06:52
Zegt dat iets over het vertoonde spel of onze aanhang? De waarheid zal ergens in het midden liggen.

heeft er mee te maken dat we al anderhalf seizoen saai voetbal spelen is mijn mening.

PePe

De druk ligt bij Almere, het is voor Cambuur alles of niets!! (Come on)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op mei 13, 2019, 22:10:41
heeft er mee te maken dat we al anderhalf seizoen saai voetbal spelen is mijn mening.
Dus we ondersteunen het team niet als het saai is
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Matchday!!!!


Over 5 wedstrijden spelen we..... ach laat ook maar
Henk, held, bedankt

De Gast

Citaat van: Viper op mei 13, 2019, 18:06:52
Zegt dat iets over het vertoonde spel of onze aanhang? De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Vertoonde spel. Het hele seizoen al. We zijn volstrekt kansloos in de play offs. Daarom leeft het bij mij ook totaal niet. De eerste ronde leeft overigens meestal nog niet bij het publiek.

Treb

Citaat van: De Gast op mei 14, 2019, 07:34:07
We zijn volstrekt kansloos in de play offs.

Heb precies hetzelfde. Na vanavond  is er een volstrekt kleurloos, saai seizoen weer voorbij.


speculeter

Aan de andere kant...het blijft Cambuur.
Het blijft voetbal en soms kom je voor grote verrassingen te staan.
We hebben het vorige week gezien.