Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Melvin de Leeuw

Gestart door PePe, maart 25, 2013, 23:46:52

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Melvin de Leeuw vertrekt komende zomer na twee seizoenen bij SC Cambuur-Leeuwarden. De Friese club heeft besloten de optie in het contract van de aanvaller niet te lichten.

De 24-jarige De Leeuw, die eerder uitkwam voor RBC Roosendaal, kwam dit seizoen tot op heden 23 keer in actie namens SC Cambuur in de Jupiler League. Daarin scoorde hij twee keer. De Leeuw, afgelopen seizoen nog elf keer trefzeker, is in Friesland in het bezit van een aflopend contract. De optie om de verbintenis van de aanvaller te verlengen, wordt niet gelicht door Cambuur.

Door het besluit van Cambuur staat De Leeuw voor een transfervrij vertrek uit Leeuwarden. Over belangstelling heeft de aanvaller niet te klagen. "Wij hadden dit verwacht", zegt zaakwaarnemer Eelco Groen tegenover deze site. "Melvin heeft een flinke loonsverhoging in zijn optie en die past niet binnen het huidige salarishuis van de club. Gelukkig is er al interesse vanuit binnen- en buitenland."

"We gaan de komende periode eens kijken welke opties er zijn. Wij maken ons in ieder geval geen zorgen. Melvin heeft de afgelopen jaren genoeg laten zien. Het is alleen jammer dat hij dit seizoen door twee neusbreuken een aantal wedstrijden heeft moeten missen", besluit Groen.

richard

Prima besluit van cambuur!!

John Hiatt

Dit seizoen zwaar tegenvallend. Misschien gaat hij vanaf nu zijn best doen om zich in de kijker te spelen. Kan me trouwens niet voorstellen dat er heel veel belangstelling voor hem is.

piene hassus

Folges mij deed ie altyd syn best maar kannie gewoan niet beter.

brambo3004

Wat een zwamneus die zaakwaarnemer van em.

"Melvin heeft de afgelopen jaren genoeg laten zien."
"Gelukkig is er al interesse vanuit binnen- en buitenland."
:_schater

PePe

Cambuur zou mogelijk met Melvin verder willen, maar niet voor het bedrag dat wordt genoemd in de optie. Als Melvin geen beter contract elders vind, is het mogelijk dat ze het alsnog eens worden voor een nieuwe periode.

denistel

bijker en makrini zijn voor mij de enigen die qua geld wel wat omhoog kunnen
anderen moeten blij zijn als ze bij kunnen tekenen want het geld groeit niet meer
tot aan de hemel he.

Dokkumer

Aan zijn inzet heeft het nooit gelegen, dus ik gun hem van harte een nieuwe kans bij een leuke club.

Sonnema

Gewoon afscheid van nemen, heeft een leuke inzet en er zijn wel betere dan hem.

De Gast

Nassi bakte er hier ook al niks van.. misschien dat het Melvin net als hem elders wel lukt.


zeewolde

Zou een mooie stap zijn en het is hem gegund:

CiteerDe Leeuw op punt van transfer naar Schotland
Gegevens
Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd: 24 mei 2013 om 14:26 Categorie: Nieuws Melvin de Leeuw stapt komende zomer over naar de Schotse Premier League. De 25-jarige aanvaller vertrekt in juni transfervrij bij Jupiler League-kampioen SC Cambuur. De Leeuw vond reeds een nieuwe club, weet VoetbalPrimeur.

De voetballer bereikte vrijdag een mondeling akkoord met het Schotse Ross County. De op handen zijnde transfer van De Leeuw wordt bevestigt door de zaakwaarnemer van de aanvaller, Eelco Groen. De agent rondde de gesprekken vrijdag met succes af. Alleen de handtekeningen moeten nog onder het tweejarige contract van De Leeuw gezet worden.

De Leeuw is bij SC Cambuur in het bezit van een aflopend contract. De club deed hem geen nieuw voorstel toekomen, daardoor vertrekt hij transfervrij uit Leeuwarden. De oud-speler van RBC Roosendaal kwam tot 29 wedstrijden in het kampioensjaar van SC Cambuur. Zijn toekomst ligt echter bij de nummer vijf van het afgelopen Premier League-seizoen.


gobo

Ross County, wie wil er niet voetballen....

maar heel veel succes daar.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

denistel

bedankt voor je prima inzet voor cambuur werklust heb je altijd gehad en daar houden we van,,,suc 6 in schotland

Goudvinger

Nooit verzaakt en altijd strijd geleverd. Bedankt en succes in Schotland  |:)

gewoon een fan

Bedankt kerel  :thumbsup
Inderdaad nooit verzaakt en twee gebroken neuzen voor ons opgelopen  :proost