Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Melvin de Leeuw

Gestart door PePe, maart 25, 2013, 23:46:52

Vorige topic - Volgende topic

Sampdoria

Citaat van: gobo op mei 24, 2013, 15:42:36
Ross County, wie wil er niet voetballen....

maar heel veel succes daar.

Die jongen speelt volgend jaar in Celtic Park. Prachtig toch! 5e geworden in de Premier League die lui. Ik zag dat ze uit het uiterste noorden van Schotland komen dus beter neemt ie z'n zonnebankje mee. Bedankt en succes!

drg

Hopelijk ligt 'm daar ook een in clubkleuren gegoten masker te wachten, die jongen het altijd wat aan z'n neus :_schater

Bedankt voor de mooie doelpunten en inzet, veel succes!  :thumbsup

Galdiano

Melvin de Leeuw is er nog niet geweest. Op de foto's te zien lijkt het me niet veel!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op mei 24, 2013, 19:08:48
Melvin de Leeuw is er nog niet geweest. Op de foto's te zien lijkt het me niet veel!
Ach voor Melvin is het leuk, zo'n buitenlandse ervaring. Misschien het stadionformaat van een gemiddelde binnenzak, toch hebben ze daar op 3 punten na geen Europees voetbal gehaald. Dus maar zien wat er van gebakken wordt.

Het is hem gegund en ik hoop voor Melvin dat het voor hem een succes wordt.

Destroyer

Van harte Melvin, alhoewel ik het erg vaag vindt allemaal...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Delamere

Over twee seizoenen bekeken heeft hij het redelijk gedaan bij Cambuur. Niet altijd even gelukkig in zijn acties maar voor werklust altijd een 10. Dat zien we hier graag en dat vinden ze in Schotland ook prachtig. Of het genoeg is om daar te slagen is afwachten. In ieder geval succes daar!

SCCRulez

Heeft zich absoluut altijd vol voor SCC ingezet. Niet de beste voetballer van de ploeg, maar wel goed voor strijd en aantal belangrijke goals. Succes daar Melvin!! :scc

papier

Werklust een absolute 10 inderdaad, veel succes daar in Schotland