Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Zondag 14 april 2013 de Graafschap - SC Cambuur

Gestart door GerardFraneker, maart 24, 2013, 14:45:30

Vorige topic - Volgende topic

GerardFraneker

Deze wedstrijd is een verplichte autocombi.

Inschrijven (op vertoon van de uitkaart) kan vanaf donderdag 4 april tot uiterlijk vrijdag 12 april 17 uur.
Kosten € 14,50 (door de hoge prijs geen administratiekosten berekend)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 11 uur.


marrumer


GerardFraneker

Je hebt gelijk Marrumer,

Over heen gelezen..

@Admin sluit deze a.u.b

bert3mei


Dokkumer

Dubbele topics zijn inderdaad niet nodig. Hier komt dus een fraai hangslot op :devil