Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TOP Oss - Cambuur vrijdag 31-8 2018

Gestart door Collingwood, augustus 30, 2018, 12:39:53

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 31, 2018, 20:34:02
Maar in mijn ogen was het gewoon slecht verdedigd en lag dat niet aan het middenveld.

Dat zie je dus verkeerd.. doorat Schindler daar steeds niet in staat is druk op de bal te zetten, laat staan een duel te winnen zwemt vWermeskerken. Indirect komt daar ook die goal uit en zo ie zo is Oss over die kant het dreigenst.

De Raaf

Smeets 1 vd weinige vorig seizoen die op voetbal zat. Stak er ondanks de extra kilo's ver bovenuit. Maar is geen jaknikker. En die willen ze hier alleen maar hewwe. Net as de meesten hier oek mekaar nalulle enkel gabaseerd op hoop. De club gaat richting afgrond met disse beleidsvoerders

zeewolde

Citaat van: De Raaf op augustus 31, 2018, 20:45:24
Smeets 1 vd weinige vorig seizoen die op voetbal zat. Stak er ondanks de extra kilo's ver bovenuit. Maar is geen jaknikker. En die willen ze hier alleen maar hewwe. Net as de meesten hier oek mekaar nalulle enkel gabaseerd op hoop. De club gaat richting afgrond met disse beleidsvoerders
beter met Bosz, Brands , Smeets en Gouriye nu gespeeld zeker. En dan Swinkels op doel 8)

D.H.Skolten

Citaat van: De Raaf op augustus 31, 2018, 20:45:24
Smeets 1 vd weinige vorig seizoen die op voetbal zat. Stak er ondanks de extra kilo's ver bovenuit. Maar is geen jaknikker. En die willen ze hier alleen maar hewwe. Net as de meesten hier oek mekaar nalulle enkel gabaseerd op hoop. De club gaat richting afgrond met disse beleidsvoerders
En ik ben echt bang dat we over een paar jaar amateur voetbal spelen. En dat stadion gaat er nooit komen Cambuur kennende.

Vlampiep

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 31, 2018, 20:43:10
Toch 2 kansjes
Een beetje voetballer maakt er minimaal een van en dit is het bewijs dat er een schreienend tekort aan kwaliteit aanwezig is.


papier

Citaat van: De Raaf op augustus 31, 2018, 20:45:24
Smeets 1 vd weinige vorig seizoen die op voetbal zat. Stak er ondanks de extra kilo's ver bovenuit. Maar is geen jaknikker. En die willen ze hier alleen maar hewwe. Net as de meesten hier oek mekaar nalulle enkel gabaseerd op hoop. De club gaat richting afgrond met disse beleidsvoerders

Volgens mij moest Smeets even flink de deksel op z'n neus krijgen, een reality check. Heeft hij gekregen na zijn congé in Leeuwarden. Weet weer dat hij wel wat moet doen om z'n plek te verdienen. Dacht na die goal tegen Ajax, de hierbij horende aandacht en zijn bijna-transfer naar Engeland wel even op z'n 11-en-dertigst mee te kunnen in de JL. Zo werkt het niet. Nu staat er weer een kerel op het veld die ook daadwerkelijk mee wil spelen.

Jandehulk

Citaat van: Vlampiep op augustus 31, 2018, 20:48:02
Een beetje voetballer maakt er minimaal een van en dit is het bewijs dat er een schreienend tekort aan kwaliteit aanwezig is.
juist....gewoon een Harkema speler die conraad..voorin moet kallon met Rossi !!...

hobbes


zeewolde

Citaat van: hobbes op augustus 31, 2018, 20:50:57
Top valt me ook tegen
en dat is misschien nog wel de ergste conclusie na de eerste helft.

Jandehulk


Bankzitter

Soms word er best leuk rondgetikt, maar er mist creativiteit om echt gevaarlijk te worden. Top is veel effectiever en gevaarlijker, ook al omdat dit middenveld nooit een bal veroverd. Het kan nog wel met wat opportunisme. Rossi erbij en Kallon wil ook nog wel eens wat onverwachts doen.
Voor Schindler heb ik geen idee wie je daar neer zou kunnen zetten.

AL

Wat een bedroevend niveau. Maar dit was te verwachten.
Totaal geen kwaliteit.
Alleen Sambissa gaat wat vanuit.
De rest zwaar onder niveau.

Kallon en Rossi er maar in!

speculeter

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2018, 20:57:38
Soms word er best leuk rondgetikt, maar er mist creativiteit om echt gevaarlijk te worden. Top is veel effectiever en gevaarlijker, ook al omdat dit middenveld nooit een bal veroverd. Het kan nog wel met wat opportunisme. Rossi erbij en Kallon wil ook nog wel eens wat onverwachts doen.
Voor Schindler heb ik geen idee wie je daar neer zou kunnen zetten.
niemand....schindler eruitzien 433 gaan spelen

DayDreamer

Citaat van: AL op augustus 31, 2018, 20:58:18
Wat een bedroevend niveau. Maar dit was te verwachten.
Totaal geen kwaliteit.
Alleen Sambissa gaat wat vanuit.
De rest zwaar onder niveau.

Kallon en Rossi er maar in!

Ergste is nog dat we hier dus nog meer dan 30 wedstrijden naar moeten kijken, laaaaaannggggg seizoen.  :|

Agy

vWermeskerken op 6 en vDeelen gewoon op de back en dan zie ik hier nog wel mogelijkheden.