Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TOP Oss - Cambuur vrijdag 31-8 2018

Gestart door Collingwood, augustus 30, 2018, 12:39:53

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2018, 20:21:50
jij vond dat Cambuur Smeets had moeten houden?

En Rosheuvel is dat die wisselspeler van het grote Telstar?
Triest dat in vergelijking tot Cambuur Telstar een grote club is. En ik heb nooit gezegd dat we Smeets moesten houden, dat maak jij er van.

D.H.Skolten

Citaat van: wiekie1969 op augustus 31, 2018, 20:24:40
Drama juh. Hou toch op. Geen zin om mie te ergeren. Kansloos elftal dit.
Cambuur is leuk om met elkaar gezellig een biertje te drinken, als je Cambuur serieus gaat nemen dan raak je alleen maar gefrustreerd.

speculeter

Vent flikker toch op met je gezeur.
Straks maken wij er twee en horen we je niet meer

zeewolde

Citaat van: Jandehulk op augustus 31, 2018, 20:25:10
doe maar niet zo wijs....we hebben nu een top middenveld juh ,kolere man
middenveld van nu is ook niks, heb je mij niet zien beweren. Heeft niks met wijs doen te maken. Geef maar gewoon antwoord op de vragen dan.

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 31, 2018, 20:28:15
Cambuur is leuk om met elkaar gezellig een biertje te drinken, als je Cambuur serieus gaat nemen dan raak je alleen maar gefrustreerd.
heb je op verlies ingezet? Dan weten we dat alvast

zeewolde

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 31, 2018, 20:25:51
Triest dat in vergelijking tot Cambuur Telstar een grote club is. En ik heb nooit gezegd dat we Smeets moesten houden, dat maak jij er van.
dat maak ik er niet van dat vraag ik je

D.H.Skolten

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 31, 2018, 20:30:19
heb je op verlies ingezet? Dan weten we dat alvast
Nee, tegen beter weten niet nee.

wiekie1969

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2018, 19:20:03
ms moet je wat realistischer denken Wiekie1969.

De vraag is, hoe hoog leggen we de lat? Mijns inziens heeft de directie geen enkele ambitie om te promoveren. Wat is de doelstelling voor dit seizoen? Nergens gelezen. Iedereen fient het wel best.

Jandehulk

Smeets is the man !..doet ie goed en leuk voor hem.

D.H.Skolten

Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2018, 20:31:03
dat maak ik er niet van dat vraag ik je
Je hebt gelijk, het was een vraag. Maar nee dus, wou 'm hier ook niet houden.

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2018, 20:30:06
middenveld van nu is ook niks, heb je mij niet zien beweren. Heeft niks met wijs doen te maken. Geef maar gewoon antwoord op de vragen dan.
eerlijk gezegd vind ik Schils tot nu toe niet verkeerd spelen. Schindler is wel een probleem. Maar in mijn ogen was het gewoon slecht verdedigd en lag dat niet aan het middenveld.

zeewolde

 :thumbsup
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 31, 2018, 20:33:25
Je hebt gelijk, het was een vraag. Maar nee dus, wou 'm hier ook niet houden.

Cambuur Groningen


Jandehulk

Foei wiekie..je mag geen negatief woord zeggen hier want de mr positivo's zijn er niet van gediend  ..we heffe gewoon een zeer matig elftal.

Cambuur Groningen

Citaat van: Jandehulk op augustus 31, 2018, 20:36:09
Foei wiekie..je mag geen negatief woord zeggen hier want de mr positivo's zijn er niet van gediend  ..we heffe gewoon een zeer matig elftal.
tuurlijk mag dat Jan, net zoals iemand ook soms nog iets positiefs mag zie en dat dan ook zeggen.