Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Graafschap - SC Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 11, 2013, 19:25:52

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur123

14 April, een van de leukste uitwedstrijden van het jaar: De Graafschap - SC Cambuur! Een wedstrijd waar we toch wel even wat van ons moeten laten horen. Misschien een wat vroeg toppic maat beter te vroeg als te laat zullen we maar zeggen  :fant ik ga, verder nog? Hoop op vol uitvak!!!  |:)

marrumer

ik ga ook!  |:) het moet dit keer wel een vol uitvak worden  :y

lisalwdscc

Deze wedstrijd is een verplichte autocombi.
Inschrijven (op vertoon van de uitkaart) kan vanaf donderdag 4 april tot uiterlijk vrijdag 12 april 17 uur.
Kosten € 14,50 (door de hoge prijs geen administratiekosten berekend)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 11 uur.
Gegevens omtrent de te volgen route en parkeergelegenheid in Doetinchem worden bij vertrek afgegeven.

Ronnie tng

Citaat van: marrumer op maart 11, 2013, 19:29:36
ik ga ook!  |:) het moet dit keer wel een vol uitvak worden  :y

Citaat van: lisalwdscc op maart 11, 2013, 19:36:25

(op vertoon van de uitkaart)

Waarom heb ik hier geen vertrouwen in?  :|

denistel

Citaat van: lisalwdscc op maart 11, 2013, 19:36:25
Deze wedstrijd is een verplichte autocombi.
Inschrijven (op vertoon van de uitkaart) kan vanaf donderdag 4 april tot uiterlijk vrijdag 12 april 17 uur.
Kosten € 14,50 (door de hoge prijs geen administratiekosten berekend)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 11 uur.
Gegevens omtrent de te volgen route en parkeergelegenheid in Doetinchem worden bij vertrek afgegeven.

route via wladiwostok en Palermo zeker,,,, :_spank

Galdiano

Vanaf dag 1 is er geschreeuwd dat alle duels al in risico categorieën ingedeeld waren. Eagles, Sparta en Graafschap zouden buscombi zijn, en daardoor zonder uitkaart verplichting zijn.
Nu opeens autocombi en uitkaartverplichting. Cambuur is bang dat er weer veel supporters meegaan ala Sparta, en opeens is Graafschap autocombi! Helaas zal dit ook weer invloed hebben op het supporters aantal! Ben bang dat het weer met een mannetje of 50 op zal houden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Nog nooit geweest ivm buscombi, dus lijkt me dit een mooie mogelijkheid om daar eens te kijken :)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Andre-Lwd

Citaat van: Ronnie tng op maart 11, 2013, 19:50:46
Citaat van: marrumer op maart 11, 2013, 19:29:36
ik ga ook!  |:) het moet dit keer wel een vol uitvak worden  :y

Citaat van: lisalwdscc op maart 11, 2013, 19:36:25

(op vertoon van de uitkaart)

Waarom heb ik hier geen vertrouwen in?  :|

Ongelooflijk eigenlijk dat jullie nu op een buscombi hopen, al jaren is de buscombi verguisd , geen goed woord voor over.
Nu is het een autocombi, iets wat iedereen al jaren wil en dan zeuren, ik snap het niet, en dat alleen om een dom stukje papier wat niemand wil tekenen.

Clint

Ja, heerlijk toch, een autocombi? Kistje bier achterin en gaan met die banaan. :clint

Ronnie tng

#9
Citaat van: Andre-Lwd op maart 12, 2013, 09:14:18
Ongelooflijk eigenlijk dat jullie nu op een buscombi hopen, al jaren is de buscombi verguisd , geen goed woord voor over.
Nu is het een autocombi, iets wat iedereen al jaren wil en dan zeuren, ik snap het niet, en dat alleen om een dom stukje papier wat niemand wil tekenen.

Dan mag jij mij vertellen waar ik zeg dat ik hoop op een buscombi? Ik heb een ongelooflijke tering hekel aan buscombi's en ben destijds zelfs actief geweest in de anti buscombi commissie, dus wat je nu zegt is onzin. Ik ben alleen zo langzamerhand wel steeds erger tegen de uitkaart aan het worden om het feit dat het niet werkt. De uitvakken zijn om te janken, dus er gaat gewoon iets mis. En dan kan jij het een dom stukje papier noemen, maar een zeer groot deel vind het reglement gewoon belachelijk en weigert een uitkaart te nemen.

Maar goed zoals ik al eerder heb aangegeven, men zoekt het maar uit met die uitkaart. Als mensen mij vragen om wat te doen zal ik zeer duidelijk aangeven dat wanneer de kassa's open zijn, je gewoon kaarten kan halen voor de thuistribune, zonder uitkaart, zonder kans op een stadion verbod. Dat is volgend seizoen ook de enige manier waarop ik naar uitwedstrijden ga!

Fuck de uitkaart!  :y


Ronnie tng

Oh ja en nog even terugkomend op Sparta, waarbij er ineens 60 man in de CambuurCulture bus stapten (exclusief de mensen die teleurgesteld werden omdat de kaartverkoop ineens een paar uur eerder ophield) was puur omdat het de eerste kans was na anderhalf jaar(!) om weer eens een uitwedstrijd te pakken zonder de uitkaart. Dat dit in de buscombi was nam men voor 1 x voor lief om actie te voeren tegen de uitkaart.


John Hiatt

Laat ik voorop stellen dat ik ook niks met de uitkaart heb. Toch is de uitkaart niet de enige reden van de lege uitvakken. Ik denk dat het vertoonde spel ook een hele belangrijke oorzaak is. Overigens lijkt me in een autocombi registratie met id voldoende.

Ronnie tng

Citaat van: John Hiatt op maart 12, 2013, 09:57:56
Laat ik voorop stellen dat ik ook niks met de uitkaart heb. Toch is de uitkaart niet de enige reden van de lege uitvakken. Ik denk dat het vertoonde spel ook een hele belangrijke oorzaak is. Overigens lijkt me in een autocombi registratie met id voldoende.

Het vertoonde spel is op dit moment niet geweldig inderdaad, maar tot kort geleden geloofde iedereen wel in een kampioenschap. Met dat gevoel dan hadden de uitvakken echt beter gevuld geweest zonder uitkaart. Ik ken echt zoveel mensen die anders 3-5 uitwedstrijden per jaar bezochten (ongeacht de prestaties of vertoond spel) Die mensen haken nu allemaal af en dat scheelt gewoon een hoop. Daarbij kan ik me nog tijden herinneren dat we niet eens van play offs durfde te dromen, maar toch beter gevulde uitvakken hadden dan tegenwoordig.

Clint

Citaat van: Ronnie tng op maart 12, 2013, 10:34:27
Daarbij kan ik me nog tijden herinneren dat we niet eens van play offs durfde te dromen, maar toch beter gevulde uitvakken hadden dan tegenwoordig.

Mooie tijden waren dat. 'Wij staan onderaan en vieren feest'.

:insane

Ronnie tng

Dat waren zeker mooie tijden Clint, ik geloof dat ik in die tijd hooguit 3 of 4 uitwedstrijden per jaar miste. Je wist van te voren dat je ging verliezen, maar wat maakte we er altijd een feest van!  _O_