Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruppppert: Sfeer, Highlights, Foto's & Songs

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:11:15

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Ruppppert

Terugblik op het Kampioeschap van 1991/1992


Utekleitrokken


Dokkumer

Mooi werk Ruppppert  :thumbsup :thumbsup En die uitzinnige vreugde na het doelpunt. Prachtig :D

Eewal

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 12:00:19
Mooi werk Ruppppert  :thumbsup :thumbsup En die uitzinnige vreugde na het doelpunt. Prachtig :D

ook mooi om te zien is hoe Rusnak en Vitautas genieten van het publiek na de wedstrijd. Er staat toch wel weer een lekker elftal zo hoor. De sfeer is volgens mij weer perfect en het betere voetbal komt vanzelf. De punten zijn er in ieder geval al...


Dokkumer

Volgens mij wordt onze naamsbekendheid in Zweden nu ook een heel klein beetje groter dankzij Vytas :P

el haj

Citaat van: Ruppppert op augustus 23, 2014, 10:58:20
(...)

Holy shit! Eén van mijn vaste rituelen na wedstrijden is het internet afspeuren naar interviews, foto's en audio- en videomateriaal. Nu vind ik het eígenlijk wel een leuke bezigheid, maar ik denk dat ik dat maar ga afschaffen; je maakt het me wel heel makkelijk!
Thanks Ruppppert!  _O_

Ruppppert

Citaat van: el haj op augustus 23, 2014, 23:56:41
Holy shit! Eén van mijn vaste rituelen na wedstrijden is het internet afspeuren naar interviews, foto's en audio- en videomateriaal. Nu vind ik het eígenlijk wel een leuke bezigheid, maar ik denk dat ik dat maar ga afschaffen; je maakt het me wel heel makkelijk!
Thanks Ruppppert!  _O_
makkelijker ken niet he :P |:)

Yellow Army

Area 58

IsmailvanEssen

Serieus een grote topper voor mij is die Ruppppert!! Helaas kan ik niet bij de wedstrijden zijn en ik krijg door hem wel het gevoel dat ik er een beetje bij ben geweest!! Heel erg bedankt daarvoor!!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...



sneakyd058

hallo allemaal, ik ben nieuw op t forum.
zelf maak ik tijdens de thuis wedstrijden ook videos, hierbij deel ik de videos van de laatste wedstrijd tegen ado den haag

Sc cambuur - ado den haag aftrap 1e helft: https://www.youtube.com/watch?v=GIFwqdCKbfI

Sc cambuur - ado den haag aftrap 2e helft: https://www.youtube.com/watch?v=vJYCwciaADM

Sc cambuur - ado den haag penalty bakker goal 2-2 : https://www.youtube.com/watch?v=t2VA6MiuEPk

Sc cambuur - ado den haag goal hemmen 3-2: