Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruppppert: Sfeer, Highlights, Foto's & Songs

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:11:15

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Jij ook bedankt voor de mooie beelden dit seizoen Rupppert, was elke keer weer genieten!!!!  :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op mei 04, 2014, 20:44:20
Jij ook bedankt voor de mooie beelden dit seizoen Rupppert, was elke keer weer genieten!!!!  :thumbsup

Kanjer!!!  _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Ruppppert

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 02, 2014, 10:05:44
Dit seizoen verdiend een DVD!!!!!
gaat niet lukken ivm met de rechten op de beelden

pvanbuijtene

Citaat van: Ruppppert op mei 05, 2014, 17:18:41
gaat niet lukken ivm met de rechten op de beelden
of de club KomT met iets:)

fred

Hey Ruppppert,

Is dat jou drone die we nu een paar keer door het stadion hebben zien vliegen tijdens de opkomst  :devil
Benieuwd waar die beelden zijn, kan ze nergens vinden en wil ze dolgraag een keer zien  w:)

Ruppppert

Citaat van: fred op mei 05, 2014, 18:42:23
Hey Ruppppert,

Is dat jou drone die we nu een paar keer door het stadion hebben zien vliegen tijdens de opkomst  :devil
Benieuwd waar die beelden zijn, kan ze nergens vinden en wil ze dolgraag een keer zien  w:)
hij is niet van mij , heb de beelden ook nog niet gezien, misschien van Cambuur zelf of omrop

dizzhead

Citaat van: Ruppppert op mei 05, 2014, 21:40:58
hij is niet van mij , heb de beelden ook nog niet gezien, misschien van Cambuur zelf of omrop
Volgens mij gewoon van FOX. Althans.... ik zag laatst, meende ik, mensen met een fox jasje die drone in een koffertje met fox stickers stoppen.

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op mei 05, 2014, 17:43:26
of de club KomT met iets:)
Is vorig jaar ook al geopperd, ging om eerder genoemde reden niet door.

Ruppppert


Ruppppert

The Last Cambuur Tsunami of Season 13/14


:thumbsup Geplaatst 12 uur, 12de Plaats in de Eredivisie en natuurlijk de 12de Man   :thumbsup

Geniet nog even na van dit seizoen met toch het Cambuur Lied van dit Seizoen de Tsunami en wat hoogte punten van onze mooie Club!!

Bedankt voor het kijken naar mijn filmpjes en tot Volgend Seizoen  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Ruppppert op mei 10, 2014, 12:09:28
The Last Cambuur Tsunami of Season 13/14
:thumbsup Geplaatst 12 uur, 12de Plaats in de Eredivisie en natuurlijk de 12de Man   :thumbsup

Geniet nog even na van dit seizoen met toch het Cambuur Lied van dit Seizoen de Tsunami en wat hoogte punten van onze mooie Club!!

Bedankt voor het kijken naar mijn filmpjes en tot Volgend Seizoen  :proost

Je hebt er een prachtige Quote in verwerkt |:)
Henk, held, bedankt

gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

drg

Tsunami komt me inmiddels wel bijna de strot uit maar deze video...  _O_

Blijft geweldig dat beeld van Henk met z'n vuistje en Nienhuis bij 't publiek

Ruppppert

Samenvatting: Leeuwarder Amateur Elftal - S.C. Cambuur