Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruppppert: Sfeer, Highlights, Foto's & Songs

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:11:15

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Heerlijk, het blijft mooi! 1 klein puntje; de thuiswedstrijd was 26-1 en niet 26-2.
Area 58

Ruppppert

klopt idd zag het net ook, zou eens kijken of dat te veranderen valt

Kuzmanovic-Apeldoorn

TROTS

_O_ _O_ |:) |:) :thumbsup |:) |:) _O_ _O_

Kippevel weer, bedankt!!

(mooie opnames van die vlaggedrager! :_schater)
Henk, held, bedankt

Ruppppert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2014, 20:10:19
TROTS

_O_ _O_ |:) |:) :thumbsup |:) |:) _O_ _O_

Kippevel weer, bedankt!!

(mooie opnames van die vlaggedrager! :_schater)
haha van mijn vaste back up filmer iets met Apeldoorn ofzo Hahaha

gobo

Heerlijk om naar te kijken. Echt genieten.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....


Ruppppert



Ruppppert


Ruppppert



Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Ruppppert op februari 24, 2014, 14:22:34


Tsjaa wat moet je op zo'n Cambuurvrij weekend, ik denk dat ik het verzameld werk van Ruppppert maar even doorneem.

(mooi plak en knipwerk met die datum, kerel  :_schater, maar ik heb weer genoten)
Henk, held, bedankt

Ruppppert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 22, 2014, 11:54:41
Tsjaa wat moet je op zo'n Cambuurvrij weekend, ik denk dat ik het verzameld werk van Ruppppert maar even doorneem.

(mooi plak en knipwerk met die datum, kerel  :_schater, maar ik heb weer genoten)
hahah klopt idd , met youtube bij gewerkt maar nog steeds een beetje zichtbaar die datum helaas.

Ruppppert

#238
Samenvatting: S.C. Cambuur - F.C. Volendam


Lodeweges & Bakker
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-volendam

Ruppppert