Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruppppert: Sfeer, Highlights, Foto's & Songs

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:11:15

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

#120
De Tsunami (en 't Woanskip)

Henk, held, bedankt

Ronnie tng

DKVging het spontaan, nu niet... dat werlt nmiet in LWD!!

Goudvinger

Citaat van: Ronnie tng op oktober 05, 2013, 00:55:35
DKVging het spontaan, nu niet... dat werlt nmiet in LWD!!

Als er om gevraagd wordt door supporters dan is per definitie de spontaniteit toch al weg?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nog een paar beelden van het oefenpotje van vanmiddag in de regen
Henk, held, bedankt



Cambuur058

is het ook mogelijk om gehele wedstrijden terug te kijken?

Westerpark

Mooie beelden.
Heb alleen wel het idee dat er een hoop geluid verloren gaat.
Misschien eens overwegen een externe geluid recorder aan te schaffen, wellicht door ondersteuning van een supportersvereniging?

Unknown

Precies wat ik ook al een tijd dacht ja...  Wat vaak geweldig klinkt in het stadion hoort op jouw filmpjes heel anders...

Ruppppert

Citaat van: Unknown op oktober 27, 2013, 18:10:23
Precies wat ik ook al een tijd dacht ja...  Wat vaak geweldig klinkt in het stadion hoort op jouw filmpjes heel anders...
klopt idd, ik zou er eens na kijken, is een nieuw toestel, de vorige was het juist anders om toen kon hij het geluid niet aan. geluid is verder goed maar mag wel wat harder idd. ik zou er naar kijken

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik kon er gisteren niet bij zijn, maar ben dolblij met drie punten EN MET RUPPPPERT :y _O_ :y  _O_ :y
Henk, held, bedankt

Jules058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 27, 2013, 20:08:15
Ik kon er gisteren niet bij zijn, maar ben dolblij met drie punten EN MET RUPPPPERT :y _O_ :y  _O_ :y

Ook altijd erg blij met de filmpjes van rupppert, kan niet altijd bij de wedstrijden zijn helaas.  Maar de filmpjes geven altijd een lekkere indruk! Bij deze dank rupppert. :))
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Ruppppert


S(CC)upporter

Waar komen die flashlights vandaan, of nog over van afgelopen jaarwisseling?  :D
Heel vet de hele wedstrijd van die dingen op de tribune of in de gracht  |:) (Niet op het KUNSTRGRASveld :rodekaart)

gewoon een fan

Citaat van: S(CC)upporter op oktober 28, 2013, 21:13:46
Waar komen die flashlights vandaan, of nog over van afgelopen jaarwisseling?  :D
Heel vet de hele wedstrijd van die dingen op de tribune of in de gracht  |:) (Niet op het KUNSTRGRASveld :rodekaart)
Ik vind die dingen anders maar erg irritant  ;(