Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruppppert: Sfeer, Highlights, Foto's & Songs

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:11:15

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert


Daddy T.

Slechts 1 woord voor Rupppert...... FANTASTISCH!!

Heerlijk nummer, kippenvel momenten volgen elkaar op, helemaal topfilmpje! Deze mooi tijdens de open dag op een groot scherm draaien.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Ruppppert

21-05-2013 Leeuwarder Amateurelftal - S.C. Cambuur: Highlights

Ruppppert


Ruppppert


Yellow Army

Het blijft mooi. Dit pakken ze nooit meer van ons af.  :thumbsup
Area 58

Bernardo


Harry L.

Dit verveelt nooit.

Het zou overigens wel leuk zijn als we iets in deze trend zouden kunnen creeren aan het begin van iedere thuiswedstrijd !! _O_

http://www.youtube.com/watch?v=WcvAOpnnMK0

marrumer

Citaat van: Harry L. op juni 15, 2013, 21:31:22
Dit verveelt nooit.

Het zou overigens wel leuk zijn als we iets in deze trend zouden kunnen creeren aan het begin van iedere thuiswedstrijd !! _O_

http://www.youtube.com/watch?v=WcvAOpnnMK0
het zou wat zijn als aris leeuwarden zulke sfeer had ja  ;)

Ruppppert

Nog 1x Nagenieten !!! En dan op naar Zaterdag voor de eerste Training

Dokkumer

Heb em even in het archief meegepikt Ruppppert |:)

Yellow Army

Nog steeds kippenvel als ik het weer terug zie.
Area 58

Ruppppert

Citaat van: Dokkumer op juni 17, 2013, 20:28:30
Heb em even in het archief meegepikt Ruppppert |:)

geen probleem  |:) het is mooi ''archief'' materiaal :P

Ruppppert


Ruppppert