Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruppppert: Sfeer, Highlights, Foto's & Songs

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:11:15

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

#30

Beelden: F.C. Dortrecht - S.C. Cambuur

De Goals


Samenvatting:


Interviews:

Bakker
http://www.jupilerleague.nl/video/1011814.php

Bakens
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-werom-yn-titelrace

De Jong
http://nos.nl/artikel/493562-cambuur-haakt-aan-in-titelstrijd.html

De Jong na de wedstrijd

Ruppppert


Ruppppert

#32

Ruppppert


Ruppppert

#34
Beelden: S.C. Cambuur - F.C. Emmen



Sfeer + Goals


Afscheid Yuri Rose


Samenvatting :


Interviews:

De Jong, Adje en Barto
http://www.omropfryslan.nl/nijs/winnend-cambuur-bliuwt-twadde

Bakens
http://www.jupilerleague.nl/video/1011925.php

Ter heide
http://www.jupilerleague.nl/video/1011926.php

Klein foto verslag
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum

Ruppppert

nog 5 dagen, dan weet Cambuur waar het aan toe is  (verslag omrop Fryslan)

Ruppppert

#36
Dankzij een zwaarbevochten 0-2 overwinning op Excelsior en Go Ahead Eagles wat zijn sportieve plicht tegen Volendam deed (3-1) staat na 21 jaar de schaal EINDELIJK weer in Leeuwarden.

Onvoorstelbaar, woorden schieten tekort, want wie dit 10 weken geleden had verwacht was per witte jas afgevoerd.

Nu allemaal smoor en lam nadat een bedankje naar Deventer is gestuurd!!!!

:schaal  :schaal  :schaal

Edit: Supporters van andere clubs en oud spelers bedankt voor de felicitaties!


Beelden: Excelsior - Cambuur

Onthaal Spelers in het Cambuur Stadion


Sfeer+ Goals+ Feest met spelers(15 min!!!):


Huldiging Spelers op het veld


Samenvatting:


Foto Verslag
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum



Interviews:

De Jong
http://eredivisielive.nl/video/133559-de-jong-ik-heb-gewoon-last-van-mijn-hart.html
http://eredivisielive.nl/video/133585-de-jong-als-je-zelf-in-de-war-raakt-schiet-het-niet-op.html
Barto
http://eredivisielive.nl/video/133573-barto-de-eredivisie-is-het-mooiste-wat-er-is.html
Adje
http://eredivisielive.nl/video/133567-tighadouini-ik-ben-heel-trots-op-het-team.html
Droste
http://eredivisielive.nl/video/133569-droste-ik-ben-de-spelers-van-go-ahead-wat-biertjes-schuldig.html
Rose
http://eredivisielive.nl/video/133565-rose-dit-is-een-droomscenario.html
Smid
http://eredivisielive.nl/video/133577-smid-dit-had-ik-niet-durven-dromen.html

Wedstrijd verslag omrop Fryslan
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-kampioen

Nos
Rose
http://nos.nl/audio/503073-reactie-rose-na-excelsiorcambuur.html

Bakens
http://nos.nl/audio/503074-reactie-bakens-na-excelsiorcambuur.html


Yellow Army

Area 58

Ruppppert

Citaat van: Yellow Army op mei 06, 2013, 12:20:21
He Ruppie, hest dese al sien?



ja , eindelijk mien spandoek es goed in beeld  |:) |:) |:) :thumbsup :thumbsup

Ruppppert

#39


Beelden:




Interviews:
Oebele en Henk
http://www.omropfryslan.nl/nijs/15000-man-cambuurfeest


Overig
Gerard v/d Belt en wethouder Ekhart over nieuw Stadion
http://www.omropfryslan.nl/nijs/nij-stadion-cambuur-wtc

Gerard van der Belt over Cambuur
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-moat-fjildferwaarming

Hierbij wil ik alle mensen bedanken die naar mijn filmpjes hebben gekeken, ik hoop dat jullie genoten hebben

Geel-Blauwe Groeten

Ruppppert

gewoon een fan

Weer heel erg bedankt kerel,het is weer fantastisch wat jij gemaakt hebt  _O_

Yellow Army

En genoten hebben we!!! Laat die dvd maar komen.
Area 58

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

Thanks ruppppert! Prachtige registraties dit jaar! Op naar volgend jaar!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ruppppert

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2013, 11:53:36
Thanks ruppppert! Prachtige registraties dit jaar! Op naar volgend jaar!!
hi  Galdiano, ik weet nog dat ik begin van dit seizoen tegen je zei , mien mooiste filmke zou zijn als Cambuur Kampioen word :P, ken het helaas niet terug vinden stond, waarschijnlijk op het oude forum.

Mut ik vaker zeggen hahah  :schaal :schaal :schaal |:)