Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fortuna - Cambuur

Gestart door oldehove, maart 12, 2018, 17:21:28

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Citaat van: 058-4life op maart 23, 2018, 20:10:52
Azijnzeikerds weer stil?

Neeeeeeeeeee... Boerlage kan niet, Daniels kan het niet.. en Mathieu is toeschouwer...  :X

Cambuur Groningen


papier


sunderland


D.H.Skolten

Citaat van: 058-4life op maart 23, 2018, 20:10:52
Azijnzeikerds weer stil?
Dus jij bent dik tevreden met hoe het bij Cambuur gaat? Met de spelers die we hebben, het beleid dat gevoerd word en de positie op de ranglijst?

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op maart 23, 2018, 20:15:54
Dus jij bent dik tevreden met hoe het bij Cambuur gaat? Met de spelers die we hebben, het beleid dat gevoerd word en de piste op de ranglijst?
ben je aan 't skieen?

sunderland

Citaat van: Agy op maart 23, 2018, 20:13:37
Neeeeeeeeeee... Boerlage kan niet, Daniels kan het niet.. en Mathieu is toeschouwer...  :X
na 90 min wil ik pas reageren

D.H.Skolten

Kan 't bijna niet geloven dat we 0-2 voorstaan, maar ben er wel heel erg blij mee!

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op maart 23, 2018, 20:17:33
Kan 't bijna niet geloven dat we 0-2 voorstaan, maar ben er wel heel erg blij mee!
1-2

Cambuur Groningen


Jandehulk

Citaat van: 058-4life op maart 23, 2018, 20:10:52
Azijnzeikerds weer stil?
wees jij maar dik tevreden jonge....

Cambuur Groningen

Godver... hoe krijgen ze het zo snel voor elkaar om 0-2 weg te geven?

058-4life

Citaat van: D.H.Skolten op maart 23, 2018, 20:15:54
Dus jij bent dik tevreden met hoe het bij Cambuur gaat? Met de spelers die we hebben, het beleid dat gevoerd word en de positie op de ranglijst?
Nee natuurlijk niet ju Okke, maar ik zeik er niet over. Ik drink liever een sapje en droom over Europees voetbal in een schitterende nieuwe tempel terwijl DKV 3e Klasse speelt! Slappe ouwehoer!

papier

En de onterechte strafschop, geweldig

Agy

Man man man... je komt makkelijk 0-2 voor.. die lui zetten wat sneller druk en klaar ist weer... middenveld wordt overlopen..  :| :zucht