Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fortuna - Cambuur

Gestart door oldehove, maart 12, 2018, 17:21:28

Vorige topic - Volgende topic

okkele

ziet er goed uit,op kippersluis na.
ik was blij dat ie hierheen kwam maar tot nu toe is het vooral irritant om naar te kijken.
misschien moet ie iets minder bewust zijn van zijn eigen klasse.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2018, 09:37:56
--------------------------Cummings
-----------------Sai-------Schilder-------Laan
--------Deelen---------------------------------Houtkoop
--------------------------Rosheuvel
-------------------Kip-----------------Crowley

---------------------Barto----------Kippersluis

Zo zou het ook kunnen met de beschikbare spelers...
Dit lijkt met name tegen Fortuna overigens geen slechte opstelling en zou ook nog wel eens succesvol kunnen uitpakken. |:)


Vlampiep

Citaat van: okkele op maart 22, 2018, 09:46:20
ziet er goed uit,op kippersluis na.
ik was blij dat ie hierheen kwam maar tot nu toe is het vooral irritant om naar te kijken.
misschien moet ie iets minder bewust zijn van zijn eigen klasse.
Hest wel geliek hoor, maar Kallon zijn acties brengen ook weinig rendement.
Kan altijd nog invallen als Kippersluis het laat afweten.

Grijskijkert

#48
Citaat van: okkele op maart 22, 2018, 09:46:20
ziet er goed uit,op kippersluis na.
ik was blij dat ie hierheen kwam maar tot nu toe is het vooral irritant om naar te kijken.
misschien moet ie iets minder bewust zijn van zijn eigen klasse.
Vervangen door TYRONE CONRAAD doelpuntenmaker in JC ?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op maart 22, 2018, 09:52:12
Hest wel geliek hoor, maar Kallon zijn acties brengen ook weinig rendement.
Kan altijd nog invallen als Kippersluis het laat afweten.
Bind altijd 2 man aan hem,waardoor ruimte ontstaat voor een ander...
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Fortuna mist in ieder geval de nodige spelers: Dianessy (geschorst), Schuurs, Vidigal (beiden interlands) en Cantwell (blessure). Doelman Santos is een twijfelgeval, heeft de griep. Met name de eerste drie scheelt een slok op de borrel.
Kalmte alleen kan u redden.

ace1974



Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 22, 2018, 14:50:47
nee wel  8P
De keuzes van Hake begeven zich in de zelfde richting als bij Dijkhuizen. :?

sunderland

Op Twente na heeft Vd laan nog niet verloren.. hoop dan maar weer op een gele krt

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2018, 09:54:48
Vervangen door TYRONE CONRAAD doelpuntenmaker in JC ?

Rutger Etten!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op maart 22, 2018, 16:28:17
De keuzes van Hake begeven zich in de zelfde richting als bij Dijkhuizen. :?
Hij heeft ook na genoeg de zelfde selectie, had je anders verwacht?
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2018, 17:51:56
Hij heeft ook na genoeg de zelfde selectie, had je anders verwacht?
Ja natuurlijk, de speler die het goed doet in de opbouw laten staan.
Schilder laat de opbouw aan Steenvoorden, die hierin niet sterk is.
Vd Laan heeft laten zien opbouwend beter te zijn dan Steenvoorden, dus lijkt het mij van zelf sprekend dat die dan ook wordt opgesteld.

Bankzitter

Het is lastig, zonder Steenvoorden (en Barto) hou je een hobbit elftal over... balans in de selectie is gewoon zoek dit seizoen.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.