Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Schindler kan ook niet koppen... doet niks met zijn fysiek. Kun je net zo goed een kleine speler neerzetten die wel fel op de bal is en voorruit durft te spelen zoals Ciganiks.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op september 29, 2018, 11:05:07
Schindler kan ook niet koppen... doet niks met zijn fysiek. Kun je net zo goed een kleine speler neerzetten die wel fel op de bal is en voorruit durft te spelen zoals Ciganiks.
Maar vergeet niet dat hij is gehaald als dragende speler. Het zal wel tot de winterstop duren voordat Foeke en Hake hun ongelijk durven toe te geven en tot zo lang zal hij wel blijven staan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op september 29, 2018, 07:42:39
Probleem is dat middenvelders niet aanspeelbaar zijn in de opbouw.
Was het sterkste punt van rosheuvel..... zeker in samenwerking met schilder
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 29, 2018, 11:46:48
Was het sterkste punt van rosheuvel..... zeker in samenwerking met schilder

En toch komt Rosheuvel ook bij Telstar niet in het verhaal voor, gisteren weer 90 minuten op de bank. Wat zou dat toch met hem zijn?

Bankzitter

Dat blijft vreemd... maar we hebben dat type hard nodig.... aanspeelbaar zijn in de opbouw en duels om de 2e bal winnen en voorruit spelen. Hopelijk hoeven we niet tot de winterstop te wachten om een middenvelder te vinden maar vinden we binnen de eigen selectie iemand die deze 3 dingen kan uitvoeren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Lieve lieve hoenderhok, hier komt de knuppel:

boerlage is de beste optie....
Henk, held, bedankt

sunderland

Had best wel weer wat vertrouwen na Dordrecht maar dat is nu volledig weg. Wederom een trainer die het niet haalt hier? En ik weet niet of het vaste kern groepje het door heeft maar kijk even terug wie hier de laatste 2 weken de Posts heeft gedaan? Cambuur online bestaat maar amper meer. Continu dezelfde met hun gebrabbel en ze hewwe et niet eens door. ...

pvanbuijtene

Citaat van: sunderland op september 30, 2018, 02:46:19
Had best wel weer wat vertrouwen na Dordrecht maar dat is nu volledig weg. Wederom een trainer die het niet haalt hier? En ik weet niet of het vaste kern groepje het door heeft maar kijk even terug wie hier de laatste 2 weken de Posts heeft gedaan? Cambuur online bestaat maar amper meer. Continu dezelfde met hun gebrabbel en ze hewwe et niet eens door. ...

Als we na 1 verlies partij tegen een heel sterk Roda al roepen dat de trainer het hier niet gaat redden. Mja, dan snap ik wel dat het hier minder leeft.

De Gast

Wat moet je hier in vredesnaam neerzetten na een wedstrijd tegen Jong Utrecht uit die je niet gezien hebt.. zelfde Telstar. Punten binnen, zo snel mogelijk vergeten.

Ik vraag me wel af wat Hake in jongens als Ciganiks Maulun Schindler Calor heeft gezien wat een toevoeging moet zijn voor het middenveld. Het is allemaal zo matig. Er had één topper bij moeten zitten maar die is er niet. En die missen we node. Ook geen enkel scorend vermogen. Zal hij ze uberhaupt een wedstrijd in actie hebben gezien voordat ze hier kwamen..

Bankzitter

Resultaat onder Hake(alle competities): 14 gewonnen, 7 gelijk,  4 verloren.

Die gaat hier wel wat moois neerzetten als 'ie de tijd krijgt, zelfs met een low budget selectie.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op september 30, 2018, 08:40:04
Wat moet je hier in vredesnaam neerzetten na een wedstrijd tegen Jong Utrecht uit die je niet gezien hebt.. zelfde Telstar. Punten binnen, zo snel mogelijk vergeten.

Ik vraag me wel af wat Hake in jongens als Ciganiks Maulun Schindler Calor heeft gezien wat een toevoeging moet zijn voor het middenveld. Het is allemaal zo matig. Er had één topper bij moeten zitten maar die is er niet. En die missen we node. Ook geen enkel scorend vermogen. Zal hij ze uberhaupt een wedstrijd in actie hebben gezien voordat ze hier kwamen..
De technisch manager haalt het type speler welke Hake denkt nodig te hebben, let wel met een zeer beperkt budget.
Hake moet uit deze groep een selectie vormen waarvan hij denkt dat zij de opdrachten en tactiek kunnen uitvoeren.
Nou dat is niet helemaal uitgekomen, maar de resultaten zijn tot nu toe ondanks het matige voetbal, niet slecht te noemen, dus een dikke plus voor Hake.
Ik ben soms wat teleurgesteld in zijn keuzes en type voetbal, maar dat heeft ook veel te maken met de zeer matige selectie. Wat dat betreft is Hake voor mij na Henk de Jong een zegen voor Cambuur en hoop dat hij hier kan blijven en op termijn met veel betere spelers kan gaan werken.




Jandehulk

Citaat van: Vlampiep op september 30, 2018, 09:31:09
De technisch manager haalt het type speler welke Hake denkt nodig te hebben, let wel met een zeer beperkt budget.
Hake moet uit deze groep een selectie vormen waarvan hij denkt dat zij de opdrachten en tactiek kunnen uitvoeren.
Nou dat is niet helemaal uitgekomen, maar de resultaten zijn tot nu toe ondanks het matige voetbal, niet slecht te noemen, dus een dikke plus voor Hake.
Ik ben soms wat teleurgesteld in zijn keuzes en type voetbal, maar dat heeft ook veel te maken met de zeer matige selectie. Wat dat betreft is Hake voor mij na Henk de Jong een zegen voor Cambuur en hoop dat hij hier kan blijven en op termijn met veel betere spelers kan gaan werken.
zolang Foeke hier zit,blijven het dvd spelers voor Cambuur..ben ik bang.

De Gast

Citaat van: Vlampiep op september 30, 2018, 09:31:09
De technisch manager haalt het type speler welke Hake denkt nodig te hebben, let wel met een zeer beperkt budget.
Hake moet uit deze groep een selectie vormen waarvan hij denkt dat zij de opdrachten en tactiek kunnen uitvoeren.
Nou dat is niet helemaal uitgekomen, maar de resultaten zijn tot nu toe ondanks het matige voetbal, niet slecht te noemen, dus een dikke plus voor Hake.
Ik ben soms wat teleurgesteld in zijn keuzes en type voetbal, maar dat heeft ook veel te maken met de zeer matige selectie. Wat dat betreft is Hake voor mij na Henk de Jong een zegen voor Cambuur en hoop dat hij hier kan blijven en op termijn met veel betere spelers kan gaan werken.

Haalt Booy niet gewoon de speler die Hake wil hebben? Wij weten niet hoe dat gaat.

cambuurmania

Volgens de berichten kan Hake Schindler van de jeugdtoernooien uit de omgeving van Twente.
Doen altijd veel Duitse teams mee.
Dus komt zeker uit de koker van Hake.
En daar kan ik met de pet niet bij zo een capabele trainer dat die zoon slechte voetballer haalt.
In alles komt hij zwaar te kort geen snelheid,slimheid,techniek .
Ongelofelijk dat hij hier speelt,dat reken ik Hake aan ondanks dat ik het een prima trainer vind,maar dit kan echt niet.

Vlampiep

Citaat van: Jandehulk op september 30, 2018, 09:48:11
zolang Foeke hier zit,blijven het dvd spelers voor Cambuur..ben ik bang.
Voor zover ik weet heeft Hake zijn wensen kenbaar gemaakt in het type speler en is met name Schindler door Hake aangegeven.
Ik ben absoluut niet gecharmeerd van Foeke, maar met dergelijk budget is het bijna niet te doen om een behoorlijke selectie samen te stellen. Wat dat betreft is hier het bestuur verantwoordelijk en niet alleen Foeke.