Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: 666 op mei 11, 2018, 08:03:08
Dat zeer zeker, opbouwend is Steenvoorden gewoon zwak. Het is toch wel gek dat hij een contractverlenging heeft gekregen. Als je echt vooruit wil moet je doorselecteren dan had je ook voor een nieuwe speler kunnen gaan.
Oneens , voor JL begrippen een uitstekende verdediger,je kan alles wel wegdoen maar wat krijg je ervoor terug? Het duo Steenvoorden/Schilder vult elkaar goed aan..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

#346
Laat ze dan El Baad doorselecteren en een echte concurrent voor Steenvoorden halen. Pereira van MVV bijvoorbeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

 De een vind hem goed....de ander slecht.ik dat laatste...ik vind schilder en Deelen goed achterin...hoop dat ze slim gaan kijken wat er nodig is en niet weer op het laatst spelers willen halen die misschien naast de boot vallen bij hun club of zo.

Jandehulk

Citaat van: Collingwood op mei 11, 2018, 10:49:45
Laat ze dan El Baad doorselecteren en een echte concurrent voor Steenvoorden halen. Pereira van MVV bijvoorbeeld.
zo is dat!

Grijskijkert

Citaat van: Jandehulk op mei 11, 2018, 11:04:09
De een vind hem goed....de ander slecht.ik dat laatste...ik vind schilder en Deelen goed achterin...hoop dat ze slim gaan kijken wat er nodig is en niet weer op het laatst spelers willen halen die misschien naast de boot vallen bij hun club of zo.
Hoe kan je de meest scorende verdediger in het betaald voetbal nou slecht vinden? Ik zeg goed voor JL begrippen. Je zegt slim,het is toch slim dat een groot deel van de verdediging al vast ligt?
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Schilder is voor ons een absolute topspeler. Van Deelen en Sai zijn prima backs voor de JL.

Steenvoorden vond ik in zijn eerste seizoen bij ons echt goed. Verdedigend vind ik hem nog altijd prima, maar in de opbouw erg matig afgelopen seizoen. Haal voor hem een echte concurrent, dan vind ik dat er al een heel aardige verdediging staat. Hopelijk is ook Sambissa een versterking, die ken ik nog niet.

Overigens zal de verdediging uiteraard ook automatisch beter functioneren als er een paar goede middenvelders voor komen te staan en een betrouwbare keeper er achter, het is natuurlijk ook een samenspel.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Grijskijkert op mei 11, 2018, 11:12:32
Hoe kan je de meest scorende verdediger in het betaald voetbal nou slecht vinden? Ik zeg goed voor JL begrippen. Je zegt slim,het is toch slim dat een groot deel van de verdediging al vast ligt?

dan ken ie beter in de spits gaan spelen toch. hij het idd aardig wat maakt maar dat wil
nog niet zeggen dat ie een goede verdediger is. hij is wel bij heel veel tegen goals betrokken.
met zijn lengte en fysiek moet hij zeg verdedigend veel meer laten gelden en aan de bal mut
ie nog heel veel leren maar of dat nog zal lukken.

Jandehulk

Citaat van: denistel op mei 11, 2018, 15:08:42
dan ken ie beter in de spits gaan spelen toch. hij het idd aardig wat maakt maar dat wil
nog niet zeggen dat ie een goede verdediger is. hij is wel bij heel veel tegen goals betrokken.
met zijn lengte en fysiek moet hij zeg verdedigend veel meer laten gelden en aan de bal mut
ie nog heel veel leren maar of dat nog zal lukken.
zo denk ik er ook over ..slappe hap vaak man...laantje kwam je vaak 2 of 3 keer tegen...als hij dat nu ook eens deed.

Cambuur Groningen

Citaat van: Jandehulk op mei 11, 2018, 15:14:44
zo denk ik er ook over ..slappe hap vaak man...laantje kwam je vaak 2 of 3 keer tegen...als hij dat nu ook eens deed.
en dan ook nog 12 gele kaarten scoren. Zal ongetwijfeld een deel correctie van falen van middenveld zijn, maar het zijn er in ieder geval teveel vind ik

Jandehulk

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 11, 2018, 15:17:03
en dan ook nog 12 gele kaarten scoren. Zal ongetwijfeld een deel correctie van falen van middenveld zijn, maar het zijn er in ieder geval teveel vind ik
hij is indd met kaarten pakken ons absolute nr 1 ....verder is ie maar erg beperkt ...lopen echt wel betere ,en ook betaalbare centrale verdedigers  .maar da's wat ik vind hoor ..

justremco

Dat ze niet met vd Laan verder gaan snap ik wel, moet meer gaan verdienen (speelde voor een appel en een ei) en dat gaan ze niet doen omdat ie gewoon te veel wedstrijden mist. Als je echt door had willen selecteren dan had Steenvoorden ook weg gemoeten alleen zullen ze er wel op hopen dat ie z'n vorm van vorig seizoen weer terug gaat vinden. Wel moet je in mijn ogen een echte concurrent halen voor Steenvoorden (en Schilder), ook omdat ze beide de eerste wedstrijd geschorst zijn en allebei nog wel vaker wat potjes gaan missen

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 11, 2018, 10:36:31
Oneens , voor JL begrippen een uitstekende verdediger,je kan alles wel wegdoen maar wat krijg je ervoor terug? Het duo Steenvoorden/Schilder vult elkaar goed aan..
doe dien ogen es open man. En hou op met dat amateurisme. We zijn een betaald voetbalclub en kijk dan iedere weds eens terug waar de opbouw meestal stokt en hoeveel goals wij in het centrum voor de goal tegenkrijgen . Dat zijn feiten maar nee hoor we mutte um weer bettullen

Agy

Almere schakelt Roda uit en Dort schakelt bijna Sparta uit.

Bedankt René, ondanks de minimale kwaliteit hadden WIJ gewoon kunnen promoveren.  :|

Cambuur Groningen

Citaat van: Agy op mei 13, 2018, 21:59:57
Almere schakelt Roda uit en Dort schakelt bijna Sparta uit.

Bedankt René, ondanks de minimale kwaliteit hadden WIJ gewoon kunnen promoveren.  :|
beetje appels met peren vergelijken, maar ik snap je punt. Misschien ook tijd om nu weer vooruit te kijken... paar tegenstanders met een groot leeg stadion erbij volgend jaar.

pvanbuijtene

Citaat van: Agy op mei 13, 2018, 21:59:57
Almere schakelt Roda uit en Dort schakelt bijna Sparta uit.

Bedankt René, ondanks de minimale kwaliteit hadden WIJ gewoon kunnen promoveren.  :|

Haha... hou op... Je overschat Cambuur zo erg.