Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Forumavond 3 oktober 2016

Gestart door Bens, juni 05, 2017, 15:36:38

Vorige topic - Volgende topic

Bens

Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!

Lore

Citaat van: Bens op juni 05, 2017, 15:36:38
Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!

Misschien is ie nog steeds bezig?

moodygrunn

Citaat van: Bens op juni 05, 2017, 15:36:38
Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!

Was geloof ik al eens eerder gevraagd, was een technisch dingetje waardoor het niet kon. Althans zo staat het mij bij....
In Henk en Sandor we trust

jeff


Geelblauwstiens

Ach, op het beginscherm van onze officiƫle website/app staat nog steeds EREDIVISIE ?
Wij zijn Cambuur?

Dokkumer

Citaat van: Bens op juni 05, 2017, 15:36:38
Op de site van Cambuur Online staat nog steeds vermeld dat er op 3 oktober 2016 een forumavond is. Locatie: 't Hertsje Gasten Rob Maas en twee spelers. Het lijk mij dat dit er afgehaald kan worden!!!
Is gewoon een oud nieuwsbericht, zakt ooit wel eens weg, wanneer mijn collegae weer eens wat interessants te melden hebben.

zeewolde

Ik doe het gewoon in dit topic.

Vanavond als verrassing dan maar spelersnieuw op forumavond?

Verlenging contract Stevens of nieuwe speler bv?