Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur Online

Gestart door poelie-lwd, april 20, 2017, 14:41:55

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Ik zie tot mijn grote afschuw dat we nog steeds een forumavond met Rob Maas kunnen verwachten. Is er uberhaubt nog iemand die zich daarover druk maakt alhier en niet onbelangrijk, e.e.a. wil afstoffen voor het geval we aan de vooravond staan van betere tijden en we daardoor ook weer meer bezoekers kunnen verwachten? Het is werkelijk geen gezicht  :_schater Wat moet onze nieuwe trainer wel niet denken als hij geconfronteerd wordt met een gedateerd stukje huisvlijt van een erelid van de blauwe knoop uut Dokkum. Helaas is good old Cleint tegenwoordig full time groupie van een groep instrument spelende mannen in strakke leren broeken dus die kunnen we niet opzadelen met wat oud hollands puinruimen voor gevorderden. Hoe dan ook, gaarne weldra een opschoningsactie alhier zodat we ons ook op een fatsoenlijke manier aan en in de eredivisie kunnen vertonen.

Sportieve groet,

Poelie
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Had hier ook al eens een vraag over gesteld poelie.
Maar Schijnt niet te kunnen...

jeff

Zo al beter? Als we op dokkie moeten wachten  :zweep

speculeter

Ik moet nu steeds mijn wachtwoord aanpassen om in te kunnen loggen.
Meer mensen last van?


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: speculeter op november 16, 2018, 14:38:48
Ik moet nu steeds mijn wachtwoord aanpassen om in te kunnen loggen.
Meer mensen last van?

Begint dat gedonder nu alweer? Dacht dat het nu eindelijk achter de rug was.
Ik kan hier zelf niks aan doen jammer genoeg.
Sorry.

Treb

Citaat van: poelie-lwd op april 20, 2017, 14:41:55
Helaas is good old Cleint tegenwoordig full time groupie van een groep instrument spelende mannen in strakke leren broeken

Haha wat? Is ie homo wudden?

okkele

wat een prachtige foto op de index-pagina!
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Grijskijkert

Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsten dus hier maar even... Het valt me op dat er de laatste tijd veel nieuwe leden uit het buitenland komen, kan hier naar gekeken worden? Niet dat straks de site gehackt wordt door een Russische Amerikaanse hacker.
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op februari 19, 2024, 10:10:11
Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsten dus hier maar even... Het valt me op dat er de laatste tijd veel nieuwe leden uit het buitenland komen, kan hier naar gekeken worden? Niet dat straks de site gehackt wordt door een Russische Amerikaanse hacker.
Hoe weet je dat? Kun je dat ergens zien?
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

#9
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2024, 12:24:06
Hoe weet je dat? Kun je dat ergens zien?
Onder het kopje statistieken zie je het laatste nieuwe lid verschijnen en heb het een tijdje in de gaten gehouden en zeker de laatste 15 zijn buitenlands(misschien wel meer)  https://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=mlist;sort=registered;start=0;desc
IN HENK WE TRUST!!!