Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur

Gestart door John Hiatt, april 10, 2017, 07:14:14

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt


666

Ik hoop dat telstar de intentie heeft om te voetballen en hier niet komt om alleen maar te verdedigen, krijg je van die zaadpots.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

daar zullen we dan een antwoord op moeten vinden want in denk niet dat er in
de po,s hier ploegen komen om lekker aanvallend te spelen.

Casuals-lwd

Maar even die periode pakken zodat het officieel een verloren seizoen word in Doetinchem.

Lore

Citaat van: Casuals-lwd op april 10, 2017, 15:10:56
Maar even die periode pakken zodat het officieel een verloren seizoen word in Doetinchem.

Ze staan nog maae 4 puntjes achter plek 11. En aangezien bijna de helft van de JL meedoet aan de playoffs tegenwoordig, zouden ze het ook zo nog kunnen halen!

justremco

Dan moeten ze wel 9e worden en op dit moment heeft Emmen 7 punten meer met 5 wedstrijden te gaan

sunderland

Citaat van: 666 op april 10, 2017, 07:55:37
Ik hoop dat telstar de intentie heeft om te voetballen en hier niet komt om alleen maar te verdedigen, krijg je van die zaadpots.
die komen echt niet om te voetballen. En we moeten gewoon zo spelen als vrijdag want die lui kenne niks en als je zo goed speelt moet je niks veranderen

Zuid1991

Belangrijk om in de flow van het winnen te blijven
|:)

Yellow Army

Citaat van: justremco op april 10, 2017, 16:30:30
Dan moeten ze wel 9e worden en op dit moment heeft Emmen 7 punten meer met 5 wedstrijden te gaan

10e, jong ajax en psv gaan er tussenuit, helmond (14e) komt erbij. Qua punten maakt het niks uit want rkc staat 10e, ook met 7 punten voorsprong
Area 58

justremco

Klopt idd, maar ook RKC heeft 7 punten meer

666

Citaat van: denistel op april 10, 2017, 14:46:04
daar zullen we dan een antwoord op moeten vinden want in denk niet dat er in
de po,s hier ploegen komen om lekker aanvallend te spelen.

Dat klopt, alleen is het niet om aan te gluren. Ik hoop gewoon dat we een snelle goal maken, moet de tegenstander wel anders voetballen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Citaat van: 666 op april 10, 2017, 21:12:07
Dat klopt, alleen is het niet om aan te gluren. Ik hoop gewoon dat we een snelle goal maken, moet de tegenstander wel anders voetballen.

Precies, dan krijg je een leuke wedstrijd en ook goed spel. Zie de wedstrijden tegen Dordrecht en Helmond.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Citaat van: sunderland op april 10, 2017, 16:40:11
die komen echt niet om te voetballen. En we moeten gewoon zo spelen als vrijdag want die lui kenne niks en als je zo goed speelt moet je niks veranderen

Vind ik ook, een goed lopend team laten staan. Al mag van mij Lillipaly wel voor Tissoudali.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Gasgeve

Ik denk ook niet dat we in deze wedstrijd met 2 controleurs gaan spelen. Tegen een Telstar kan Lilipaly makkelijk op het middenveld.

PePe

Na een snelle goal, kan het een mooie wedstrijd worden!!