Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

POOL: Dordrecht - Cambuur

Gestart door Ronnie tng, februari 26, 2013, 14:50:59

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

1-3 (0-1)

Schokker
Barto
Barto

5x geel!

|:)

Galdiano

#1
2-2

Tighadouini
Schokker

5x geel
1x rood
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer

#2
2-2 (1-1)

barto
tighadouini


2x  :gelekaart

michello

1-3 (0-1)

Hemmen
Tighadouini
Hemmen


6x geel

geel-blauw-dokkum.

#4
1-2  (0-1)

Tigadouini
Bakker

3X geel
1X rood

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

zandokan

#5
1-3 (1-1)

Hemmen
Schokker
Bakker

2Xgeel

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Forza Peersman

TM

#6
1-2 (1-0)

Barto
Tighadouini

3x geel :gelekaart

oost058


WouterZz

#8
1-2 (0-0)

Barto
Bakker

3 x geel

mscc

#9
0 - 3

Adnane
Barto
Oebele

3x :gelekaart
1x :rodekaart

MP4L


Bolke

#11
2-4 (2-1)

schokker
barto
adnane
bakker

3x Geel

dennisw8

#12
Gaat moeilijk worden maar toch 0-2

1x Hemmen.
1x Barto

3x :gelekaart

De Taurus

Tip voor wie de pool wil winnen: Meespelen Hemmen is zeer twijfelachtig.

Ronnie tng

Citaat van: De Taurus op februari 27, 2013, 19:21:59
Tip voor wie de pool wil winnen: Meespelen Hemmen is zeer twijfelachtig.

:thumbsup