Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - MVV vrijdag 24 februari

Gestart door Noordcambuur, februari 18, 2017, 10:53:39

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Noordcambuur op februari 21, 2017, 12:53:52
Ik ben benieuwd welke basiself gaan spelen,de bank wordt alleen maar groter.

Dan kunnen er steeds meer mensen op plaats nemen  :proost

speculeter



Cambuur123

Citaat van: Collingwood op februari 21, 2017, 16:34:46
Zeker, maar dan moet het wel héél erg meezitten.

Zelf winnen en NAC winnen... Valt mee toch? NAC uit is ook lastig hoor, voor Volendam. We zijn goed in dingen afpakken van Volendam.......

Vooral op deze manier...

:zweep

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur123 op februari 22, 2017, 14:12:19
Zelf winnen en NAC winnen... Valt mee toch? NAC uit is ook lastig hoor, voor Volendam. We zijn goed in dingen afpakken van Volendam.......

Vooral op deze manier...

:zweep
+ Jong Ajax thuis tegen Eindhoven verliezen
+ Jong Ajax op doelgemiddelde inhalen
+ Jong PSV voorbijgaan
Henk, held, bedankt

Cambuur123

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 22, 2017, 14:14:46

+ Jong Ajax thuis tegen Eindhoven verliezen
+ Jong Ajax op doelgemiddelde inhalen
+ Jong PSV voorbijgaan

Ooh excuses.. Dacht dat belofte teams geen periode konden winnen.  8P

Zuid1991

Nog 1841 kaarten exclusief uitvak.
Met nog ruim 2 dagen verkoop hebben we aardig gevuld stadion  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur123 op februari 22, 2017, 14:17:27
Ooh excuses.. Dacht dat belofte teams geen periode konden winnen.  8P

Kunnen ze ook niet, maar je moet minstens tweede op de periode-eindranglijst zijn om de periode te pakken, kortom dan maar moeilijk  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Bernardo op februari 21, 2017, 18:06:18
Dan ben je vrijdag al zeker, kan alles op de beker  :devil

nogmaals als je geen po haalt kun je net zo goed ophouden.

Bernardo

Zou vd Streek alweer klaar zijn voor de basis?

denistel


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op februari 22, 2017, 16:07:12
Zou vd Streek alweer klaar zijn voor de basis?

Ik dacht dat sipke dat gisteren zei
Henk, held, bedankt

speculeter

Zeinstra
Van deelen schilder el baad peersman

           Bakker      monteiro

                Lillipally

tissoudali    vd streek    hoefdraad.

Zo maar beginnen?
lijkt mij op dit ogenblik sterkste opstelling.

Bernardo

@LC_Sport: Sander van de Streek speelt morgen voor Stefano Lilipaly. Matthew Steenvoorden staat ook aan de aftrap. Hij vervangt Omar El Baad. #cammvv

Steenvoorden zal wel spelen vanwege die lange spits.

speculeter

Tuurlijk...
De creativiteit van lillipally op de bank en Barto lekker laten staan.
Snap er soms niks van.