Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november

Gestart door Noordcambuur, november 25, 2016, 22:54:56

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nou mannen knallen en neem de punten mee naar Leeuwarden.

Bolle



Collingwood

Volgens mij hebben ze van de laatste acht wedstrijden één gewonnen. Er moet dus wat te halen zijn, zou je zeggen.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter


Yellow Army

Citaat van: Collingwood op november 25, 2016, 23:49:28
Volgens mij hebben ze van de laatste acht wedstrijden één gewonnen. Er moet dus wat te halen zijn, zou je zeggen.

En wij 5 van de 6 gewonnen  |:)
Area 58

denistel


speculeter

Zeinstra
Deelen toko schilder el baad

Bakker Bosz monteiro

Conraad     streek   hoefdraad.

de Kale

Toch wel slim (helemaal na winst op nac) om op vrijdagavond de kaartverkoop telstar uit al te sluiten! #amateuristisch#

ChantiSCC

Kip achter vd Streek graag. Kan een goed koppel worden nog dit seizoen.

ChantiSCC

Als het hele elftal weer compleet is:

Zonder Gyasi de eerste weken nog, voor hem in de plek Gouriye. Conraad is er nog niet. Barto voor laatste kwartier. Bakker valt me tot nu toe tegen..


denistel

Citaat van: speculeter op november 26, 2016, 10:54:05
Zeinstra
Deelen toko schilder el baad

Bakker Bosz monteiro

Conraad     streek   hoefdraad.

n toko siest het zitten en waar is peersman die speelt immers altijd

Casuals-lwd


Collingwood

Opstelling morgen:

Zeinstra; Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Houtkoop; Bakker, Bosz, Monteiro; Van de Streek, Hoefdraad.

http://www.omropfryslan.nl/nijs/680812-bosz-el-baad-en-houtkoop-yn-basis-cambuur
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

houtkoop pffff .Maar ik bin derbij,zin in