Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november

Gestart door Noordcambuur, november 25, 2016, 22:54:56

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#15
Dit zou ook mijn opstelling zijn geweest. El Baad speelt prima en Bosz heeft de stijgende lijn te pakken. Streek in de spits laten. Houtkoop weer op de linkerflank als draver.

Noordcambuur

Waarom geen kip voor Bosz ik snap er niks van we zullen zien :y

Hendrikscc

Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2016, 17:34:40
Waarom geen kip voor Bosz ik snap er niks van we zullen zien :y

Ik denk dat Kip nog geblesseerd is, of in ieder geval niet fit genoeg om te starten

Noordcambuur

Citaat van: Hendrikscc op november 27, 2016, 17:48:27
Ik denk dat Kip nog geblesseerd is, of in ieder geval niet fit genoeg om te starten
oke bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Citaat van: Collingwood op november 27, 2016, 13:07:54
Opstelling morgen:

Zeinstra; Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Houtkoop; Bakker, Bosz, Monteiro; Van de Streek, Hoefdraad.

http://www.omropfryslan.nl/nijs/680812-bosz-el-baad-en-houtkoop-yn-basis-cambuur

Net als tegen Emmen beginnen met 5 man achterop, niets mis mee toch..!? Eerst maar even de kat uit de boom kijken en hun het spel laten maken.

denistel

logische opstelling,,3 pt daar en dan weer 2 x thuis dan kun je echt aansluiten

Agy

En ach met Bosz, Bakker en vdStreek hoeven we niet eens in hun 16 te komen om te kunnen scoren...  8P

okkele

we zullen het zien.
of we gaan weer richting degradatie en alles en iedereen is hopeloos net als peersman.
of we zijn geweldig (behalve peersman) en spelen sowieso play-offs .

cambuuronline blijft het mooiste cabaret van nederland.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel


denistel

Citaat van: okkele op november 28, 2016, 11:22:00
we zullen het zien.
of we gaan weer richting degradatie en alles en iedereen is hopeloos net als peersman.
of we zijn geweldig (behalve peersman) en spelen sowieso play-offs .

cambuuronline blijft het mooiste cabaret van nederland.
|:)

gewoon realistisch blijven he 9 uit 3 is leuk maar het ken nog veel beter toch.
en degraderen of kampioen worden zijn beide heel ver weg.

HilversumOnTour


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: HilversumOnTour op november 28, 2016, 11:34:50
Ga je een kijkje nemen vanavond?  |:)

Tuurlijk. Jij ook?

Ik wist niet dat je nog leefde  8)
Henk, held, bedankt

zeewolde

Zo ff wat druk er op zetten. Iedereen de stand in de tweede periode gezien?
Vanavond winnen en de twee wedstrijden daarna in eigen huis kunnen we gewoon de periode winnen.

Almere moet nog uit tegen NAC en RKC speelt vanavond uit tegen VVV. Blijven MVV en Helmond Sport over.

Ofwel we kunnen voor de winterstop al zeker zijn van de play offs!