Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

KNVB MAFFIA

Gestart door sunderland, mei 18, 2016, 17:18:36

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Wat een skande. Dit bestaat niet. Dit kan echt niet. Cambuur moet eruit!!!!

gewoon een fan

Citaat van: sunderland op mei 18, 2016, 17:18:36
Wat een skande. Dit bestaat niet. Dit kan echt niet. Cambuur moet eruit!!!!

Hoe bedoel je Cambuur moet eruit?
Misschien niet helemaal eerlijk maar niet minder mooi als Cambuur erin zou blijven toch?

el haj

Citaat van: gewoon een fan op mei 18, 2016, 18:19:46
Hoe bedoel je Cambuur moet eruit?

Simpel, vol = vol! Geen plek in de Eredivisie voor deze club.
Geert doe er wat aan!!!




Idunno man, ik word een beetje melig van deze chaos

YellowBlue

Citaat van: gewoon een fan op mei 18, 2016, 18:19:46
Hoe bedoel je Cambuur moet eruit?
Misschien niet helemaal eerlijk maar niet minder mooi als Cambuur erin zou blijven toch?

W2 mag nu gewoon verliezen hè, dus NAC heeft vrij spel

moodygrunn

Citaat van: YellowBlue op mei 18, 2016, 19:35:51
W2 mag nu gewoon verliezen hè, dus NAC heeft vrij spel

Eh, NAC moet, willem 2 mag.
In Henk en Sandor we trust

Geelblauwstiens

Willem2 en NAC gunnen elkaar werkelijk helemaal niets!!!!

Viper

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 19:37:26
Eh, NAC moet, willem 2 mag.

Dit geldt m.i. alleen tegen 'neutrale tegenstanders'. Heeft Willem II belang bij nog meer concurrentie in regio?

YellowBlue

qua clubs en supporters wel, ik betwijfel of het invloed heeft op de spelers op het veld

NRG

Citaat van: YellowBlue op mei 18, 2016, 19:43:30
qua clubs en supporters wel, ik betwijfel of het invloed heeft op de spelers op het veld

Het voetbalt echt wel anders als je in je achterhoofd hebt dat de uitslag er niet echt toe doet. En dat is bij Willem II het geval. 

Jandehulk

Nou, er is nog niks echt beslist mannen,dus het erop aan laten komen kunnen Willem 2 en de graafschap het echt niet!!.... Ik reken op winst van beide ploegen en blijf hopen op eredivisie  :scc

V-man

Cambuur moet eruit! Helemaal niet!!! Cambuur moet erin blijven. Het hele seizoen was al zwaar discutabel (scheidsrechterlijke dwalingen, onnoemelijk veel pech met bep. spelers, best. wanbeleid). Zou mooi zijn and fuck die zgn "diplomatieke correctheid" (wat nou op eigen kracht pfffff)

PePe

Het wordt zondag nog spannend voor ons, W2 en de Superboeren.
De uitslagen van gisteren, zijn niet in ons voordeel.

DayDreamer

Citaat van: PePe op mei 20, 2016, 09:32:24
Het wordt zondag nog spannend voor ons, W2 en de Superboeren.
De uitslagen van gisteren, zijn niet in ons voordeel.

:_schater Jij gaat nog hopen, GAE 4 - 1

PePe

Citaat van: DayDreamer op mei 20, 2016, 09:33:09
:_schater Jij gaat nog hopen, GAE 4 - 1

De bal is rond, 11 tegen 11.
Je weet het nooit.
Ajax zou ook ff kampioen worden daar.

666

Citaat van: PePe op mei 20, 2016, 10:00:09
De bal is rond, 11 tegen 11.
Je weet het nooit.
Ajax zou ook ff kampioen worden daar.

Kom op.... 4-1
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander